Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Grattis ja. Godt Roma endelig gjør litt nytte for seg. hehe

Hehe, som jeg sa før kampen "dette vinner vi". Totti er tilbake og Roma er et helt annet lag ;)

Fin kommentar fra Spalletti.

"Rome is a special city to work in. The enthusiasm and emotional connection with the club colours are extraordinary and utterly unique."

Endret av Giallorossi
Skrevet

Herregud, Les dette ;)

Hvor ufattelig idiot går det an å bli i hodet? Greit nok at Deco sin situasjon kanskje ikke var Gult (for andre gang), men han ble dømt utifra sine tildigere situasjoner, dessuten så viste dommeren tydlig (ihvertfall på opptakene) hva han mente og sa splleren skulle gjøre, altså å la være å ta frisparket, Deco tar det likevell. Uansett, Deco fortjente det røde kortet for lenge siden, eneste han gjorde gjennom hele kampen var obstruksjoner og/eller slenge dritt ;)

Skrevet
Grattis ja. Godt Roma endelig gjør litt nytte for seg. hehe

Hehe, som jeg sa før kampen "dette vinner vi". Totti er tilbake og Roma er et helt annet lag ;)

Fin kommentar fra Spalletti.

"Rome is a special city to work in. The enthusiasm and emotional connection with the club colours are extraordinary and utterly unique."

Men hvor mange Roma fans kom for å se kampen? 10 stk elns? Så jo helt glissent ut på tribunen.

Skrevet
noen som kan linke til tabellene i CL?

På høyresiden her står alle gruppene.

Hehe, nå må du huske på at Roma's stadion tar 85 tusen ;)

Regner med at det var 40 000 på kampen ;)

Det var 38.425 tilskuere der for å være nøyaktig.

Skrevet

Nei, og det skjønner jeg godt med denne sesongens resultater. Og ikke kom å si at de er medgangssupportere. Nesten alle lag merker en nedgang i tilskuertallene når resultatene uteblir.

Skrevet

Nedgang og halvering er to forskjellige ting føler eg! Hadde kanskje trodd at når fjorårsfinalisten (den tapende sådan ;)) tropper opp på stadion så trekker det folk....

Men men!

Skrevet

Det er jo ikke sikkert det er en halvering. Jeg aner ikke hva snittet var på i fjor, men jeg tviler på at det var 80.000. Skal mye til for å fylle en sånn stadion hver kamp.

Skrevet
Nedgang og halvering er to forskjellige ting føler eg! Hadde kanskje trodd at når fjorårsfinalisten (den tapende sådan ;)) tropper opp på stadion så trekker det folk....

Men men!

Det er sjeldent fult på Olimpico, utennom mot storlagene.

Jotun: Ikke kommenter uten å vite slit :p

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Det burde være bedre alternativ enn Roma mtp sikkerheten. Nok et eksempel på hvor mongo Platini er. Hans storhetstid forsvant med fotballkarrieren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...