Gå til innhold

Trenger tips om en PC!

Khredflog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe meg en ny Bærbar PC til under 10 000,-

PC'en skal brukes for det meste til å se på film og høre på musikk, den MÅ være rask, da snakker vi minst 3GB RAM, helst 4GB.

Har sett på en PC som jeg, på dette tidspunktet har planer om å kjøpe; Toshiba Satellite P200-1F4 C2D T7500P

Link til PC'en: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95239

Jeg vil gjerne ha erfaringer rundt denne PC'en og eventuelt andre linker til sider med tilbud om en PC som utfyller mine krav enda bedre enn denne PC'en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor MÅ den være rask dersom du hovedsaklig skal bruke den til musikk og filmer?

Du snakker om minumum 3 GB RAM, helst 4 GB. Hvorfor linker du da til en pc som kun har 2 GB RAM?

Skrevet

Jeg er ikke god på PC, men ja. Hvis dere har bedre forslag til PC'er som er bedre egnet for Musikk og Film så er det bare flott! =) Gjerne ta med link.

Takker for tips også =)

Jeg tenkte kanskje ting ville gå betydelig fortere med 4GB RAM.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
Jeg er ikke god på PC, men ja. Hvis dere har bedre forslag til PC'er som er bedre egnet for Musikk og Film så er det bare flott! =) Gjerne ta med link.

Takker for tips også =)

Jeg tenkte kanskje ting ville gå betydelig fortere med 4GB RAM.

En så billig som mulig vil jeg tro er ideelt om du skal bruke den til film og musikk. Skal du spille noe på den?

Skrevet

En så billig som mulig vil jeg tro er ideelt om du skal bruke den til film og musikk. Skal du spille noe på den?

Jeg har ikke planer om å spille på den nei. i så fall bare småspill på 123spill eller noe sånt.

Skrevet
Jeg har ikke planer om å spille på den nei. i så fall bare småspill på 123spill eller noe sånt.

Da er det nok bare pris, skjermstørrelse og vekt (skjerm og vekt er jo ganske subjektivt) som er kriteriene her trur jeg. Skal du ha mange filmer og mye musikk på den, husk å ha stor nok harddisk =)

Skrevet

Vis du bare skal ha den til sånn tror jeg ikke du kommer til å trenge over 2gb ram.

Du kunne jo nesten ha skaffen en sånn liten sak for 3.000 og skaffet en stor skjem attår da :p

Skrevet
Vis du bare skal ha den til sånn tror jeg ikke du kommer til å trenge over 2gb ram.

Du kunne jo nesten ha skaffen en sånn liten sak for 3.000 og skaffet en stor skjem attår da :p

Kan du gi meg en link til et eksempel??

Skrevet (endret)

Siste sjanse til å endre emnetittel før advarsel blir utdelt

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Endret av cyclo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...