Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi opptar nå 76 plasser, og ettersom jeg vet det blir flere, kommer vi til å begynne å bygge oss over midtgangen :new_woot:

Endret av Iceman™
Skrevet
Vi opptar nå 76 plasser, og ettersom jeg vet det blir flere, kommer vi til å begynne å bygge oss over midtgangen :new_woot:

Nice, det her blir konge :D

Akkurat bestilt meg billett, forresten - begynner å kjenne TG-feveren nå!

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

AGH >.<

nr 2136 nå..

Må begynne å mase litt mer på lillebror nå så han blir med :!:

Skrevet

Hei jeg har igjen sendt en epost til deg iceman. Med updatering av påmelding den eposten ble sendt i går halv fire. Lurte på om du hadde motatt den? Du pleier jo å være rask til å svare.

Skrevet
Hei jeg har igjen sendt en epost til deg iceman. Med updatering av påmelding den eposten ble sendt i går halv fire. Lurte på om du hadde motatt den? Du pleier jo å være rask til å svare.

Sikkert glemt å svare deg, men jeg har gått over de mailene som lå i innboksen innen 1600 i dag, og oppdatert listene mine og sånn.

Oppdatering av liste i førstepost og nytt seatmap kommer etterhvert.

Skrevet

Hei!

Et spørsmål til. Dette blir mitt første år på TG. Når jeg skal kjøpe biletter er nr. 1672 nå. Skal jeg da velge Iceman™ eller Iceman™ of [hore] . Skal jeg i heletatt ha med ™? Litt usikker på dette. Spør i god tid for sikkerhetsskyld

Skrevet (endret)
Har fortsatt ikke motatt noe svar fra deg. Du skrev at du skulle updatere i går kl 16. Dette er ikke mas men jeg trenger å vite om du har motatt den updaterte påmeldingen fra meg. ([email protected])

Sikkert glemt å svare deg, men jeg har gått over de mailene som lå i innboksen innen 1600 i dag, og oppdatert listene mine og sånn.

Oppdatering av liste i førstepost og nytt seatmap kommer etterhvert.

Endret av Iceman™
Skrevet
Hei

jeg lurte på hvilken rad dere kom til å ta. skal ikke være med i rekken selv :)

Det blir først endelig avgjort når jeg ser situasjonen etter at seatingen har startet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...