Gå til innhold

Kva skjedde på sutten på Halo 3? (spoilers)


Oddybody

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som skjer på snutten rekyl reffererer til:

 

 

Det er bare halvparten av skipet som Master Chief, Cortana og Arbiter er i som kommer helt igjennom portalen. Arbiter satt seg i førersetet, ergo, fronten, og ble med den fremre delen av skipet til jorden. Master Chief og Cortana sin del gikk igjennom portalen akkurat idet den ble lukket, og de ble sendt til en plass som ingen vet helt hvor er. Master Chief gikk inn i en Cryo-tube(?) og sovnet inn på samme måte som han våknet i Halo: CE. Cortana holder liv i ham, og loker rundt i nettverket til den bakre halvdelen til skipet. Arbiter ble den nye Shipmasteren for sin flåte, og dro tilbake til sin hjemverden.

 

 

..er nå sånn jeg har forstått det! :)

Lenke til kommentar

 

Derfor folk har diskutert "Halo 4" :hmm:

 

 

bare ein liten ting til. korleis funker meta game (der er achievements der du treng 15,000 poeng på level 1 osv). eg trodde eg måtte runde spelet for å kunne prøve d, men ser ingen mulighet til det.

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar

Og for å gjøre det litt lettere å oppnå nok poeng, kan det være lurt å aktivere noen skulls. Tror jeg spilte med Catch, Fog, Tough Luck og Famine på Normal når jeg skulle ha achievementene. Du kan sikkert finne en annen kombinasjon som fungerer bedre for deg. Det er i uansett veldig vanskelig å klare det uten skulls aktivert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...