Oddybody Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Eg fullførte halo 3 nettopp og er litt usikker på slutten: Dødde master chief eller er han med arbiter? Har master chief og cortana reist til hawaii? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvis du ser på den minnesteinen så er tallet 117 (nummeret til Master Chief) risset inn, noe som kan tyde på at han er død. Tips: Se film-snutten som kommer ETTER credits... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Det som skjer på snutten rekyl reffererer til: Det er bare halvparten av skipet som Master Chief, Cortana og Arbiter er i som kommer helt igjennom portalen. Arbiter satt seg i førersetet, ergo, fronten, og ble med den fremre delen av skipet til jorden. Master Chief og Cortana sin del gikk igjennom portalen akkurat idet den ble lukket, og de ble sendt til en plass som ingen vet helt hvor er. Master Chief gikk inn i en Cryo-tube(?) og sovnet inn på samme måte som han våknet i Halo: CE. Cortana holder liv i ham, og loker rundt i nettverket til den bakre halvdelen til skipet. Arbiter ble den nye Shipmasteren for sin flåte, og dro tilbake til sin hjemverden. ..er nå sånn jeg har forstått det! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Du glemmer at helt på slutten så seiler Master Chief og Cortana mot en planet... som kun Bungie, (muligens) vet hva er Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Derfor folk har diskutert "Halo 4" bare ein liten ting til. korleis funker meta game (der er achievements der du treng 15,000 poeng på level 1 osv). eg trodde eg måtte runde spelet for å kunne prøve d, men ser ingen mulighet til det. Endret 23. oktober 2008 av Oddybody Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Trykk på X når du skal starte en bane i campaign, så velger du "Meta-scoring ON" eller hva det het. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Og for å gjøre det litt lettere å oppnå nok poeng, kan det være lurt å aktivere noen skulls. Tror jeg spilte med Catch, Fog, Tough Luck og Famine på Normal når jeg skulle ha achievementene. Du kan sikkert finne en annen kombinasjon som fungerer bedre for deg. Det er i uansett veldig vanskelig å klare det uten skulls aktivert. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Legendary, fire stk, granat-skulls og høyere rank(skull det også) kan jeg anbefale. Utrolig morsomt å spille da! Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 excellent Lenke til kommentar
Ralphie Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Tror noen har spekulert i at den planeten er Onyx fra en av halo bøkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå