Gå til innhold

Olympus-eiere. Prisfastsetting brukt E3 m.m.

Anbefalte innlegg

Hei dere Oly-fans.

Har mulighet til å kjøpe følgende pakke brukt (kjøpt i USA):

E3 m/batterigrep, 12-60 og 50-200SWD objektiver, FL-50 blitz. Ellers følger batterigrep, samt noen filtre med. Ingen garanti, sannsynligvis, men jeg har mulighet til å teste utstyret først.

Dette kan muligens være en fin julegave til min bedre halvdel :-) Hva mener dere dette er verdt?

Videoannonse
Annonse
Det ligger et par ute til salgs på bruktmarkedet til foto.no. Det ene var sinsykt billig (husker ikke prisen), kjøpt i utlandet. Ta en titt der og sammenlign priser.

Dette er en av disse pakkene, prisantydning 22.000,-,som er ca kostpris i USA (pakketilbud $ 2.300 for E3, 12-60 og FL-50R, samt ca 1000 for 50-200 og litt for batterigrep).

Endret av olar0701

Som du sier, det blir sannsynligvis uten garanti. Kjøpsloven er sterk i Norge og servicen fra Olympus er også meget (!) god. E-3 går for ganske bra priser her hjemme for tiden, også med objektiv. Du får dessuten en 50R om du sender inn et lite skjema og klipper litt i eskene.

Nå som dalaren ligger rundt 7,- ville jeg hvertfall tenkt meg både to og tre ganger om før jeg handlet.

Som du sier, det blir sannsynligvis uten garanti. Kjøpsloven er sterk i Norge og servicen fra Olympus er også meget (!) god. E-3 går for ganske bra priser her hjemme for tiden, også med objektiv. Du får dessuten en 50R om du sender inn et lite skjema og klipper litt i eskene.

Nå som dalaren ligger rundt 7,- ville jeg hvertfall tenkt meg både to og tre ganger om før jeg handlet.

Samme pakke ville vel kostet rundt 30.000,- her uten blitzen. Hva kursen på dollar er, betyr lite, siden utstyret befinner seg her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...