Gå til innhold

Saint's Row 2: Hvordan ødelegger jeg Shanties (uteliggerskur)?


Anbefalte innlegg

Er dette spillet fullt av buggs eller?

(Hadde noen merkelige tilfeller tidligere i dag)

 

Jeg er på et av de første opdragene.

Skal klarere ut et hotell.

Objective: Destroy the Shanties.

 

Jeg har klart å ødelegge 6 av 7 Shanties, men det siste har jeg slått løs på med baseball kølle, kubein, parkometer og what not.

Slått på det i alle krinkler og kroker. Fra alle vinkler.

Stått på det, hoppet på det.

Det går ikke i stykker.

 

Hvordan skal disse Shanties ødelegges?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok..

Starter på nytt.

Nå har jeg slått på det skuret med alt mulig i 15 minutter.

Nothing!

 

Var en del andre bugs på tidligere brett også.

 

Har lastet ned patch og alt.

Og når man restarter får man ikke skippe video-scener heller, og noen av de er uutholdelig lange og kjedelige.

 

Så langt er SR2 tommelen ned for min del....

Lenke til kommentar

Jeg har spillet på xbox 360. Ble ferdig med spilet i dag. Hvis jeg husker riktig skal det være noen kasser som støtter uteliggehusene. Skyt eller slå på de kassene så faller de sammen. Mener jeg hadde det samme problemet. Du må bare prøve deg frem. Hvis ikke du har prøvd å skyte så prøv det.

Endret av alek902
Lenke til kommentar

Vel, den teksten overså jeg første gang i kampens hete.

Det som er genialt med spill som Grand Theft Auto, er jo at hvert problem har mange muligheter for å bli løst.

Husker første gang i GTA 3 når jeg fant ut at jeg enten kunne gjøre ditt, gjøre datt, eller noe annet. Og alle forslagene løste oppgavene.

Det er jo litt av essensen i sandkassespill, at vi lever rimelig fritt og løser tingene forskjellig.

 

Når så ENESTE måte å ødelegge et skur på er å kaste en uteligger inn idet, så er det ikke mye frihet.

Da snakker vi om super-skriptet event.

Og som i mitt tilfelle som overså den teksten i starten, så ble det 15 minutters frustrasjon.

 

Hver gang jeg nå kommer til å slite med noe i spillet kommer jeg til å lure på: "Gjør jeg noe galt her? Er det ikke slik det skal gjøres?"

 

En følelse jeg aldri fikk i GTA-serien siden den tillater massevis av kreative løsninger på ett og samme problem.

Lenke til kommentar

Hei.. Har nettopp fått dette spillet, men sitter fast på et oppdrag. Lurer på om noen kan gi meg noen tips? har kommet til det oppdraget der veteran child har tatt shaundi til gissel, men jeg får ikke til å skille de to i slutten av oppdraget. hva skal jeg gjøre??? har prøvd det meste, men ikke f... HJELP!

Lenke til kommentar
Hei.. Har nettopp fått dette spillet, men sitter fast på et oppdrag. Lurer på om noen kan gi meg noen tips? har kommet til det oppdraget der veteran child har tatt shaundi til gissel, men jeg får ikke til å skille de to i slutten av oppdraget. hva skal jeg gjøre??? har prøvd det meste, men ikke f... HJELP!

 

Bruk flashbangs.

Lenke til kommentar
Hei.. Har nettopp fått dette spillet, men sitter fast på et oppdrag. Lurer på om noen kan gi meg noen tips? har kommet til det oppdraget der veteran child har tatt shaundi til gissel, men jeg får ikke til å skille de to i slutten av oppdraget. hva skal jeg gjøre??? har prøvd det meste, men ikke f... HJELP!

 

Bruk flashbangs.

 

 

Takk for svar, men det hjelper ikke.. shaundi mister liv hver gang jeg bruker flashbangs. veteran child slipper henne bare av å til. Er det jeg som er komplett inkompetent eller kan det være bugs? Kan med handa på hjertet si at jeg har prøvd alt! Trenger råd! begynner å bli temmelig frustrer her jeg sitter.. har spilt denne mission'en i snart 2 dager uten å lykkes...

Endret av Draco85
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei.. Har nettopp fått dette spillet, men sitter fast på et oppdrag. Lurer på om noen kan gi meg noen tips? har kommet til det oppdraget der veteran child har tatt shaundi til gissel, men jeg får ikke til å skille de to i slutten av oppdraget. hva skal jeg gjøre??? har prøvd det meste, men ikke f... HJELP!

 

Bruk flashbangs.

 

 

Takk for svar, men det hjelper ikke.. shaundi mister liv hver gang jeg bruker flashbangs. veteran child slipper henne bare av å til. Er det jeg som er komplett inkompetent eller kan det være bugs? Kan med handa på hjertet si at jeg har prøvd alt! Trenger råd! begynner å bli temmelig frustrer her jeg sitter.. har spilt denne mission'en i snart 2 dager uten å lykkes...

Litt sent, men hvis det er flere som har samme problem:

Stell dere bak den halvsirkelen flashbangen ligger i, gå frem og kast en flashbang ut på dansegulvet. Dette fører til at Veteran Child slipper Shaundi noen sekunder for å dekke ansiktet sitt. Det er her det gjelder å gå frem og plaffe løs med det du har. Når han får tak i Shaundi igjen plukker du opp nye flashbangs, kaster ut på dansegulvet og gjentar det samme igjen til du har drept ham.

 

Husk å ha en vegg tilgjengelig før dere kaster flashbangen. Hvis dere ikke rekker å komme dere bak noe før det smeller, blir dere også blendet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...