Gå til innhold

Nå kan du prøve mobil-Firefox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lastet ned til pc-en for å teste, tror de er inne på noe med grensesnittet sitt. Tror det kan være en effektiv måte å surfe på med mindre skjermer. Gleder meg til å se utviklingen videre. :)

Skrevet
Fennec er dessuten kun tilgjengelig for Maemo, som er Nokias Linux-plattform for surfebrettet Nokia N810. Det er med andre ord ikke mulig å installere Fennec på vanlige mobiltelefoner enda. Det finnes for øvrig også versjoner av Fennec som kan kjøres på vanlige PC-er.

Jøss, så overskriften er litt misvisende da med andre ord.

Skrevet

Har smurfet litt rundt på min N810 i dag og i går. Grensesnittet ser veldig bra ut. Føler engentlig ikke jeg kan kommentere ytelse og sideformatering i en alfa-utgave.

(Men jeg nevner av leseren er treg som sirup, og sliter med å vise bilder.)

Skrevet

Har hatt den noen dager på min N800. Sirup er et stikkord ja, men samtidig ser grensesnittet ganske kult ut. Det er egentlig vanskelig å kommentere noe mer pga sirupen, men det bedrer seg sikkert ganske snart.

Skrevet

Tror nok vi kan se langt etter en versjon for den vanlige dumme telefonen (J2ME) i nærmeste fremtid, dessuten er Opera mini sin sterke side komprimering av sidene på eksterne servere.

Skrevet
Fennec er dessuten kun tilgjengelig for Maemo, som er Nokias Linux-plattform for surfebrettet Nokia N810. Det er med andre ord ikke mulig å installere Fennec på vanlige mobiltelefoner enda. Det finnes for øvrig også versjoner av Fennec som kan kjøres på vanlige PC-er.

Jøss, så overskriften er litt misvisende da med andre ord.

Overskriften nevner vel ingenting om telefoner..

Skrevet
Mozilla er geniale på gode Alpha utgivelser, og involverer deg helt fra trinn èn.

Hva mener du? Fennec har vært under utvikling lenge. Alfa-versjonen du ser i dag er et resultat av lang tids utvikling bak lukkede dører.

Skrevet
Jeg ser et enormt potensiale her. Mozilla er geniale på gode Alpha utgivelser, og involverer deg helt fra trinn èn. Jeg gleder meg!

Helt enig. Denne er nesten for fersk, men det gjør jo at det blir desto mer interessant å følge utviklingen. :thumbup:

Skrevet

Etter noen dagers bruk støtter jeg meg til det jeg mente tidligere. En spennede leser som har potensialet til å bli veldig god.

MEN jeg gidder ikke teste denne Alfa-utgaven mer. Det tar seriøst ti minutter å starte den opp ... :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...