Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan dama være gravid?


Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Hei, jeg og dama har hatt masse sex i de siste ukene, vi var begge jomfruer da vi prøvde dette. Men for omtrent et par uker tilbake prøvde jeg å stikke penis inn i henne uten kondom, bare for å sjekke om det gikk (har trang forhud og lurte på om det gjorde vondt, noe det ikke gjorde) Var inne i henne i ca 3 sekunder før jeg tok den ut igjen. Jeg kom ikke inni henne og jeg brukte kondom igjen etterpå.

 

Nå har hun da altså fått mensen, og vi var veldig glade fordi vi har vært litt bekymret på om det faktisk kunne ha skjedd. Men så leser jeg at en liten del av kvinner kan bli gravid selv om de har mensen. Er det sånn?

 

Kan dama være gravid? Eller behøver jeg ikke være redd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å fy faen, nå må folk ta en chillpill her, sjansen for å bli gravid bare av at penis er inne i henne i 3 sekunder er ca 0,00001. Når hun til og med fikk mensen vil jeg redusere det til 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

00000000000000000000000000000001.

Lenke til kommentar
Hei, jeg og dama har hatt masse sex i de siste ukene, vi var begge jomfruer da vi prøvde dette. Men for omtrent et par uker tilbake prøvde jeg å stikke penis inn i henne uten kondom, bare for å sjekke om det gikk (har trang forhud og lurte på om det gjorde vondt, noe det ikke gjorde) Var inne i henne i ca 3 sekunder før jeg tok den ut igjen. Jeg kom ikke inni henne og jeg brukte kondom igjen etterpå.

 

Nå har hun da altså fått mensen, og vi var veldig glade fordi vi har vært litt bekymret på om det faktisk kunne ha skjedd. Men så leser jeg at en liten del av kvinner kan bli gravid selv om de har mensen. Er det sånn?

 

Kan dama være gravid? Eller behøver jeg ikke være redd?

 

du burde gå til legen din å spørre der :)

er sikker på at hun ikke er gravid,

Lenke til kommentar
Beklager for at jeg er bekymret da... Førstegangspuler her.

 

Hvis det hypotetisk sett var sperm på penis da, ikke i store pooler men bare litt på huden?

Hun fikk mensen.. omg

Kan du ta en chillpill selv?

 

Unnskyld for at jeg er nervøs, det gjør ikke saken bedre at du kommer og er drittsur fordi jeg spør et alvorlig spørsmål.

Lenke til kommentar
Beklager for at jeg er bekymret da... Førstegangspuler her.

 

Hvis det hypotetisk sett var sperm på penis da, ikke i store pooler men bare litt på huden?

Hun fikk mensen.. omg

Kan du ta en chillpill selv?

 

Unnskyld for at jeg er nervøs, det gjør ikke saken bedre at du kommer og er drittsur fordi jeg spør et alvorlig spørsmål.

No worries... Sjansen er like minimal som at du setter en rekke med bøtter verden over, og treffer akkurat den bøtta du har satt penger på med en ball fra et fly :p

Lenke til kommentar

mye dumme mennesker i denna tråden ja, har du ikke skjønt det at og bli gravid eller ikke ikke nødvendigvis ikke har noen sammenhenge med antall sekunder du var "inne" har du ikke noe her og gjøre, har du sperm på pikken og stapper den inn da kan det meget godt skje.

 

 

sånn ellers, fik khun mensen er du i safespot so... no worries

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...