Gå til innhold

Innebandy kølle? Salming Beta


Anbefalte innlegg

Hallo! har tenkt og kjøpe meg ny innebandy kølle. spiller beck, og har sett litt på noen og funnet en som jeg likte veldig! fikk bra skud med den og bra ballkontrol. Salming Beta. så hvis noen andre har noen bra forslag så bare send link. Har en Unihoc ace 29, men trenger nå og vil ikke ha Curve! så Send linker!!! køllen burde være 94-96! og noen som vet noen bra netbutikker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har alltid vært fan av Canadien, har du prøvd en av de ?

 

Har ikke prøvd Canadien. hørt mye snakk om de på form og sånn. men alle jeg kjenner bruker nesten bare unihoc.

 

Hvorfor skal de ha personnummeret ditt når du skal handle en innebandykølle?

 

vet ikke jeg heller, men det er en synsykt bra butikk men hakke peiling hvorfår de skal ha person nummeret

Lenke til kommentar
Jeg har alltid vært fan av Canadien, har du prøvd en av de ?

 

Har ikke prøvd Canadien. hørt mye snakk om de på form og sånn. men alle jeg kjenner bruker nesten bare unihoc.

 

Hvorfor skal de ha personnummeret ditt når du skal handle en innebandykølle?

 

vet ikke jeg heller, men det er en synsykt bra butikk men hakke peiling hvorfår de skal ha person nummeret

 

Vel, jeg hadde Salming, og prøvde også Jolly, men etter at jeg fikk en Canadien var det ikke tvil om at det var den beste jeg hadde prøvd. Anbefaler deg å stikke til en sportsbutikk og sjekke en ut. Split Acer er det jeg har, men den er ikke i salg lenger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hva heter innebandy på engelsk?

 

Tenkte jeg skulle se på Ebay om de hadde noe der, men finner søren meg ikke ut hva det heter.

 

Har prøvd alle slags banale sammensetninger ...

Floor ball

Indoor bandy

Floor bandy

Floor hockey osv.

 

Alle sammensetninger er prøvd både ilag og oppdelt.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...