Gå til innhold

Sims 2 - store installeringsproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Har en Acer Aspire 5920G med Vista, der er nok av plass på PC'en, men jeg får ikke installert Sims 2. Det er ikke en sann ekstrapakke, det er grunnpakken. Det som skjer når jeg putter i dvd'en er at jeg får opp et vindu, med tre filer. Jeg får altså ikke opp autorun! Og jeg skjønner ingenting, har ikke kjempegod greie på spill. Sambo har også prøvd, han har litt mer peil, men fikk ikke til han heller.. Jeg har dvd på pcen, men sambo trodde det kanskje hadde noe med kopibeskyttelsen på sims-spillet og gjøre?

HVA er problemet?

De tre filene som ser ut som hvite, blanke ark, om dere forstår.. heter CONTROL.DAT, den andre heter DDPID også Sims2.udf. Jeg skjønner ikke bæret av hva dette skal bety :p Så om her er noen flinke som kan hjelpe meg hadde det vært supert!

Endret av mamo
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har sannsynelig lastet det ned, og desverre så er det ikke lov og hjelpe med slikt her.

Nei, det har jeg faktisk ikke. Jeg kjøpte spillet LOVLIG på lørdag. Noen som kan hjelpe nå? :)

Skrevet

Retningslinjene sier:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden stenges derfor.

Reaksjoner på moderering tas på PM.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...