hamonrye Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hei, Hva finnes det av typen cut and slash, plukke opp magiske gjenstander, ikke mmo, rpg-elementer, som er verdt å satse på i dag? Altså, litt nyere ting med decent grafikk?
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Titan Quest er soleklart den beste Diablo-klonen. 3D-grafikk selv om synspunktet er likt Diablo (men du kan zoome inn og ut), og mere ordentlig fysikk så fiender virkelig flyr rundt når du sender en fireball på dem. Man reiser gjennom forskjellige kulturer i oldtiden (gamle hellas, egypt, kina, vikingene) på jakt etter en gjeng slemme skjelett-mages som reiser rundt og samler sammen items til en uber destruction dings. Og det er MANGE bossfights. Også skilltrær som minner om Diablo. Og ikke minst, tonnevis med loot. Townportal er heldigvis gratis å bruke i dette spillet. Og monstrene er tatt rett ut av folklore for disse kulturene, så i Hellas slåss du mot Minotaurer og alle de kjente monstrene, i egypt er det anubis-dyr og scarabs og mumier osv. Endret 19. oktober 2008 av Bytex
hamonrye Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Oi, kult - har ikke hørt om det engang.
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Er et par tre år gammelt. Fikk kjempe gode kritikker og kan kjøpes for 20 dollar på Steam. Der er du hekta noen dager/uker. Ser fortsatt veldig bra ut. Og når du er ferdig har du en svær expansion også. Men det er best å legge inn begge samtidig, for mange av reglene i expansion brukes i orginalspillet også da, blir mere streamlined. Endret 19. oktober 2008 av Bytex
Bruktbilen Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Eneste som irriterte meg med TQ var at barbarian var alt for god, kunne komme deg gjennom spillet med x antall healthpotions og en skill. Ellers så var spillet ganske stilig.
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Såklart, du bøtter ned potions som om det var jordbærsaft, men det gjorde man i Diablo også Helten i slike spill må ha verdens sterkeste blære siden han aldri må pisse. Endret 19. oktober 2008 av Bytex
Bruktbilen Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, likte ikke særlig godt potions i Diablo heller, men der måtte man i det minste springe litt når man sloss mot bosser, og man hadde ikke et par hundre potions i de første lvlene, så det ble litt vanskeligere. Forresten fint at D3 dropper potions <3
chokke Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Dananana, dere fikk meg til å kjøpe Titan Quest og ekspansjon over Steam. Men jeg lurer på noe ang. det, trenger jeg bare å starte opp Titan Quest: Immortal Throne og begynne på begynnelsen? Eller må jeg spille Titan QUest, så importere karakteren til Immortal Throne? Eller blir det på samme måte som det var i Diablo 2 med at det er et spill (enda en har to snarveier??) hvor Immortal Throne er "akt 5" (legg merke til "-ene )?
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Immortal throne er en naturlig fortsettelse på slutten på TQ. Så du bare starter spillet helt som vanlig. Det er bare et ekstra kapittel på slutten. Mener å huske du kan starte rett på IT, og det er noen premade characters på høy nok level. Endret 19. oktober 2008 av Bytex
chokke Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Så jeg skal da starte med å spille den som heter Titan Quest, så spille Immortal Throne (gjennom ikonet på steam)? Eller starte med den som heter Immortal Throne og begynne fra begynnelsen?
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) PRØV, mann. Starter du i Hellas er det riktig uansett. Endret 19. oktober 2008 av Bytex
Neppe Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Titan Quest er utrolig kult spill. Har spilt igjennom det sammen med samboeren. Vi brukte X2 modden, som gjør at det blir dobbelt så mange fiender. Blir litt mer utfordrende, i og med at spillet er VELDIG VELDIG lett. Ellers har jo Sacred 2 nettop kommet ut.
Bruktbilen Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Blir det dobbelt opp av bosser også? Endret 19. oktober 2008 av Bruktbilen
Neppe Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Blir det dobbelt opp av bosser også? Nei. Da må du bruke enda høyere multiplier. F.eks x4 eller den som heter max.
Bulletus Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg likte Sacred bedre enn TQ, av en eller annen grunn tiltalte ikke TQ settingen meg noe særlig og var litt kjedelig. Nå som Sacred 2 er ute, er dette et soleklart valg hvis man er ute etter nytt hacknslash spill. http://www.gamespot.com/pc/action/sacred2f...gel/images.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå