Gå til innhold

Hvordan se siktekornet til helikopteret i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg og noen kamerater som spiller bf2 Har problemer med å se siktekornet til helikopteret når man flyr høyt og himmelen er helt hvit. Dette gjør det bl.a. umulig å treffe med TV-missile. Jeg har prøvd å stille på brightness/contrast med f.eks. powerstrip samt å skifte fargen på crosshair'et i options, men det hjelper ikke stort.

Noen tips? Er evig takknemlig!

Mvh,

Caliber

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siktekornet? Skjønner ikke helt hva du er ute etter, å fly så høyt at du kan skyte ned fienden uten at de vet hvor du er?

Også, alt som gir deg en fordel som andre ikke har kalles for Cheat, og det er ikke lov :)

Skrevet
Siktekornet? Skjønner ikke helt hva du er ute etter, å fly så høyt at du kan skyte ned fienden uten at de vet hvor du er?

Også, alt som gir deg en fordel som andre ikke har kalles for Cheat, og det er ikke lov :)

Du har tydeligvis misforstått meg. Når man sitter som co-pilot og prøver å guide tv-missilen, har jeg ofte problemer med å se selve siktet som kan kan bevege rundt når resten av skjermen er veldig lys, som den ofte er når du flyr høyt. Jeg er ikke ute etter noe form for juks, men tips og triks som kan hjelpe til å motvirke dette.

Skrevet
Vet ikke om en liten teipbit på selve skjermen kanskje vil hjelpe?

Godt tenkt, men poenget er at du kan bevege siktekornet til raketten innenfor en rektangel på skjermen for å styre den, så å ha et fast siktekorn på midten vil nok ikke hjelpe...

Mvh,

Caliber

Skrevet
Vet ikke om en liten teipbit på selve skjermen kanskje vil hjelpe?

Godt tenkt, men poenget er at du kan bevege siktekornet til raketten innenfor en rektangel på skjermen for å styre den, så å ha et fast siktekorn på midten vil nok ikke hjelpe...

Mvh,

Caliber

Selvfølgelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...