Gå til innhold

Skjule spill på maskinen


Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg gjøre at et spill ikke er på listen over programmer og at man ikke kan finne det på datamaskinen?

 

Du kan lage en usynelig mappe på skrivebordet!

 

1) høyereklikk -> ny mappe

2) bytt navn til "255", Du må holde inne Alt mens du skriver 255. Dette vil gjøre mappen navnløs! altså at man ikke kan se navnet!

3) Høyereklikk på mappa -> egenskaper -> tilpass -> endre ikon, så velger du ikonet til blank og trykker bruk!

 

Nå har du lagd en usynelig mappe som ikke kan ses på skrivebordet, men man kan lett finne den hvis man vet hvor den er xD

hvis du trykker Ctrl+A på skrivebordet merkes alle mappene og du kan se den usynelige mappen. Så der har du det.. nå kan du fylle opp mappen med ulovelige filer ^^

Endret av bfplayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe.. ja

 

Jeg bruker vista, og jeg lagde selv en slik mappa og nå kan jeg ikke slette den :/

 

Jeg testa det på den bærebare som kjører XP, og da kan den slettes!

 

Den KAN slettes på Vista, men da må du bruke cmd promt. Har ikke godde å styrt med det enda!

 

Så det ligger nå en mappe på skrivebordet mitt som jeg ikke får bort, men jeg kan ikke se den så det plager meg ikke ;)

Lenke til kommentar
1) høyereklikk -> ny mappe

2) bytt navn til "255", Du må holde inne Alt mens du skriver 255. Dette vil gjøre mappen navnløs! altså at man ikke kan se navnet!

3) Høyereklikk på mappa -> egenskaper -> tilpass -> endre ikon, så velger du ikonet til blank og trykker bruk!

 

Har lett etter noe lignenede selv, tusen takk ;)

Lenke til kommentar
funker det med bf2 også at det må ikke være instalert, har nemlig nett det samme problemet :thumbdown: De sier det ødelegger pcen, gjør den treig osv!

Kansje du skulle forklart de at den ikke gjør det eller eventuelt lage en tråd her på forumet for så å vise den til foreldrene dine. Men det kan jo hende de bare bruker det som en unnskyldning for at du ikke skal spille såpass voldelige spill som BF2.

Lenke til kommentar

Noen som vet om man kan legge inn en mappe man må skrive for eksempel "qwerty" så popper den opp som en skjult mappe på skrivebordet? Altså man kan ikke trykke på den før man skriver in qwerty på tastaturet...

 

isåfall vært jævli fett :D

 

Lei av snokende foreldre,,,, er 18 så de har da f. meg ikke noe med hva jeg gjør på maskina mi...

 

Hadde samme problem med GTA San Andreas... Når hun fant CD'n til det som fattern var med meg i butikken og kjøpte til bursdagen min, knekte hun f. meg CD'n :roll: Mediene i Norge er til tider fka i huet..

 

Endte med at hun kjøpte et nytt til meg, etter at jeg tok en mitt og ditt diskusjon med dem.

Lenke til kommentar
funker det med bf2 også at det må ikke være instalert, har nemlig nett det samme problemet :thumbdown: De sier det ødelegger pcen, gjør den treig osv!

Kansje du skulle forklart de at den ikke gjør det eller eventuelt lage en tråd her på forumet for så å vise den til foreldrene dine. Men det kan jo hende de bare bruker det som en unnskyldning for at du ikke skal spille såpass voldelige spill som BF2.

 

kremt "voldelig" mener du =)

Morsomste jeg vet er å legge C4 under folk når vi spiller med teamates :p

Lenke til kommentar
Vel, kanskje foreldrene mine ikke skjønner at jeg er 18....

Vel, kanskje det er her problemet ligger......

Kansje du skulle forklart de at den ikke gjør det eller eventuelt lage en tråd her på forumet for så å vise den til foreldrene dine. Men det kan jo hende de bare bruker det som en unnskyldning for at du ikke skal spille såpass voldelige spill som BF2.

Morsomste jeg vet er å legge C4 under folk når vi spiller med teamates :p

Lenke til kommentar
Iallefall, på vista, vet ikke om det er slik i XP, ser det ut til at det er "umurlig" å fjerne denne koselige gjemte mappa. Og noe surr har skjedd her, så den er HELT SORT og det ødelegger bakgrunnsbildet mitt.. Hvordan får jeg den bort?

 

Den er faktisk slettelig, men da må du ta i bruk cmd promt, men jeg kan ikke kode som skal skrives for det, men det kan sikkert googles.

 

Uansett... Hmm rart at du ikke kan slette den i XP. Jeg har XP på en av maskinene og på den kan de mappene slettes. rart det da!

 

Uansett hvis du ikke får den vekk, kan du gå inn å velge blank som ikon en gang til! går det ikke vekk, så velger du mappe som ikon SÅ velger du blank igjen! Det skal gå!

Lenke til kommentar
*snip*

 

1) høyereklikk -> ny mappe

2) bytt navn til "255", Du må holde inne Alt mens du skriver 255. Dette vil gjøre mappen navnløs! altså at man ikke kan se navnet!

3) Høyereklikk på mappa -> egenskaper -> tilpass -> endre ikon, så velger du ikonet til blank og trykker bruk!

*snip*

 

Har ikke lyst til å fortelle hvordan man kan gi tilbake vanlige navn da? Prøver ting og tang nå men det blir bare usynlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...