Landmann Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Hei. nå begynner ski sessongen snart og trenger mer musikk som passer til freestyle. Med andre ord musikk som man blir gira av. Det hadde vært veldig deilig å få litt ny musikk på ipoden. MvH Landmann
Superdan Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Alle har jo forskjellig de blir gira på, men Thomax har utrolig mye fet musikk. Thomax - Heavy Metal Kings Thomax - Looptropp Radio Thomax - God Of Thunder Thomax - Sixteen Bars Of Paz Thomax - Plastic World De sangene der er bare noe av det han har, vil anbefale deg å gå inn på myspace siden til Thomax og laste ned "The Remix Files Vol. 1-4" Litt sann forskjellig: The Perceptionists - Black Dialogue Jedi Mind Tricks - Saviorself Jedi Mind Tricks - Razorblade Salvation M.I.A - Paper Planes Justice - D.A.N.C.E Philter - Flutterby (Søk philter på urørt.no for å laste ned) Thermostatic - So Close So Near The Faint - Take Me To The Hospital Superfamily - The Radio Has Concerns About What You Did Last Night Superfamily - Bitches On The Scene Alice In Videoland - Numb Alice In Videoland - Got To Go Alice In Videoland - Radiosong Alice In Videoland - Cut The Crap Lil Troy - Wanna Be A Baller Cunninlynguists - Lynguistic Cunninlynguists - KKKY Don Juan Dracula - Take Me Home The Editors - Munich Public Enemy - Harder Than You Think Sunshine - Top! Top! The Radio Håper dette gidde deg litt å legge inn på iPoden Edit: lagg til flere sanger Endret 18. oktober 2008 av Superdan
Landmann Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Skrevet 18. oktober 2008 Tusen takk. her er det mye å velge mellom. Dette innleget er mye bedre en jeg hadde håpet på. takk så mye
Superdan Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, håper du finner noe du liker Kya Bamba - Songs Of Joy Kya Bamba - Demolition Man Kya Bamba - Roundhead Du finner musikken til Kya Bamba på myspace, der det også ligger linker til gratis nedlasting av album
tjalla Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Ser du har nevnt Jedi Mind Tricks Hvorvidt det passer vet jeg ikke, men gud for en heftig sang uansett, med en herlig intro og tøff vocal beat. Endret 19. oktober 2008 av tjalla
FKL982 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg blir mer gira av denne typen musikk: Relient K - Forward Motion Feeder - Just A Day A7X - Afterlife Foo FIghters, In Flames osv
wûst Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Var mye fet musikk her, skal se om jeg legge til noe senere
Hotel Papa Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kommer til å ha noe fra AC/DC og Foo Fighters på øra ihvertfall..
Superdan Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Legger inn sanger som jeg kommer over og kommer på jeg TV On The Radio - Wolf Like Me Nico D - Cross The Line (finner han på myspace, søk nico dee elns) Jeg har foresten glemt å spørre, hvilken type musikk er det du liker egentlig? Endret 20. oktober 2008 av Superdan
Cuneax Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Du finner kanskje noen gode tips i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=866430
Superdan Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Kan også legge til at Philter er genialt www.urørt.no , også søker du Philter
Landmann Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Skrevet 22. oktober 2008 Vel sorry for sent svar. er nok litt barnslig i min musikk smak men er glad i pop og egentlig musikk som har litt rytme, men ikke så kraftig som metal
MadsFN Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Soil - Inside Soil - My own Soil - Halo Soil - Pride Soil - Redefine Soil - Can you heal me Soil - deny me Soil - breaking me down Seether - 69 tea Seether - Fuck it Seether - FHLYHM Sonic Syndicate - Denied Sonic Syndicate - Jack of Diamonds Static X - The only System of a down - Chop Suey Three Days grace - Get out alive Three Days grace - Time of Dying Three Days grace - over and over Three Days grace - Let you down Trapt - Headstrong Turbonegro - Fuck the world Turbonegro - All my friends are dead Smash mouth - All star Marilyn Manson - Heart Shaped Glasses Mindless self indulgence - Straight to video Nirvana - Come as you are Nirvana - SMells like teen spirit P.o.d - ALive P.o.d - The shit Guano Apes - Open your eyes Apocalyptica feat Sandra Nasic - Path In flames - Gyroscope jaja, det er alt jeg har å komme med for denne omgang
spellbound Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Vintersorg - Till Fjälls burde passe best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå