Gå til innhold

Mest undervurderte spill?


Anbefalte innlegg

Undervurdert? Det må være Westwood/EA Pacific uviklede:

 

Emperor: Battle For Dune

 

Meget godt gameplay, grafikk, lyd, filmsnutter, effekterfor ikke å snakke om de GEDIGNE sandormene.....alt i alt superb....men ikke mange som helt fikk med seg det spillet. Ble utgitt sommeren 2001.

 

grafikkmotoren der er nesten den samme som i CåC: Generals.... :woot:

 

Skikkelig synd at det spillet ikke fikk mere publisitet, det er faktisk et av de bedre RTS spillene der ute. Kan absolutt konkurrere med Starcraft. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et annet undervurdert spill er Shiny's "Sacrifice". Et uvanlig originalt og nytenkende spill - men det solgte altfor lite.

Jeg har faktisk et spill som heter sacrifice har riktig nok ikke spilt det siden det så kjedelig ut og jeg fikk det med grafikk kortet sammen med enhel haug av gamle spill.

Lenke til kommentar
Undervurdert? Det må være Westwood/EA Pacific uviklede:

 

Emperor: Battle For Dune

 

Meget godt gameplay, grafikk, lyd, filmsnutter, effekterfor ikke å snakke om de GEDIGNE sandormene.....alt i alt superb....men ikke mange som helt fikk med seg det spillet. Ble utgitt  sommeren 2001.  

 

grafikkmotoren der er nesten den samme som i CåC: Generals....  :woot:  

 

Skikkelig synd at det spillet ikke fikk mere publisitet, det er faktisk et av de bedre RTS spillene der ute. Kan absolutt konkurrere med Starcraft.  :)

 

mjanei... jeg synes også emperor er et flott spill, plukka det opp i en restekasse for en hundrelapp, og det var jaggu verdt penga...:)

 

men at det konkurrerer med SC og motoren er nesten den samme som i C&CG må du litt lenger ut på landet med... det blir litt for ensformig, og motoren er altfor tung...

 

men et gøy spill, det var det...:)

Lenke til kommentar
Undervurdert? Det må være Westwood/EA Pacific uviklede:

 

Emperor: Battle For Dune

 

Meget godt gameplay, grafikk, lyd, filmsnutter, effekterfor ikke å snakke om de GEDIGNE sandormene.....alt i alt superb....men ikke mange som helt fikk med seg det spillet. Ble utgitt  sommeren 2001.  

 

grafikkmotoren der er nesten den samme som i CåC: Generals....  :woot:  

 

Skikkelig synd at det spillet ikke fikk mere publisitet, det er faktisk et av de bedre RTS spillene der ute. Kan absolutt konkurrere med Starcraft.  :)

 

og synd den ikke funker med WinXP SP1 :/

Lenke til kommentar

Husker jeg spillte (The) Ripper en del for mange år siden. Du er en reporter som skal finne ut noe om noen mord som har skjedd i cyberspace eller noe slik (noen år siden jeg spillte det). Ganske fengende, men VANSKELIG! Er på 6 cder og mye av handlingen er film, med blandt annet Christopher Walken i en av hovedrollene. Er også 4 alternative endinger. Runda det vel 2 ganger såvidt jeg husker. Utrolig bra stemning.

 

Er litt usikker på hvor kjent det er, men vet ihvertfall ikke om noen andre som har det :)

 

Under a Killing Moon var også veldig bra!

Lenke til kommentar
hmm, der er så utrolig mange å velge mellom, er der ikke? så mange en skulle hatt frem i lyset? men hvis det skulle bli ett er jeg ganske sikker: Outcast.

 

Jeg hadde faktisk et vanvittig rart problem med Outcast.

Jeg satte i cd'en, installerte spillet, og så fort installasjonen var ferdig og setup-vinduet lukket seg,

forsvant snarveien som spillet hadde laget, maskinen jobbet litt, og så var spillet vekk igjen.

Katalogen jeg hadde installert til hadde forsvunnet.

Det virket som om spillet ble installert, så automatisk avinstallert igjen rett etter at setupen var ferdig. :shrug:

DET er intelligent programmering! :lol:

"Vi lar brukeren installere spillet, men vi fjerner det igjen med en gang." :evil:

Lenke til kommentar
hmm, der er så utrolig mange å velge mellom, er der ikke? så mange en skulle hatt frem i lyset? men hvis det skulle bli ett er jeg ganske sikker: Outcast.

 

Jeg hadde faktisk et vanvittig rart problem med Outcast.

Jeg satte i cd'en, installerte spillet, og så fort installasjonen var ferdig og setup-vinduet lukket seg,

forsvant snarveien som spillet hadde laget, maskinen jobbet litt, og så var spillet vekk igjen.

Katalogen jeg hadde installert til hadde forsvunnet.

Det virket som om spillet ble installert, så automatisk avinstallert igjen rett etter at setupen var ferdig. :shrug:

DET er intelligent programmering! :lol:

"Vi lar brukeren installere spillet, men vi fjerner det igjen med en gang." :evil:

 

Du må patche! Fungerer ikke i 2K og XP før du har lagt inn patchen....

Lenke til kommentar
hmm, der er så utrolig mange å velge mellom, er der ikke? så mange en skulle hatt frem i lyset? men hvis det skulle bli ett er jeg ganske sikker: Outcast.

 

Jeg hadde faktisk et vanvittig rart problem med Outcast.

Jeg satte i cd'en, installerte spillet, og så fort installasjonen var ferdig og setup-vinduet lukket seg,

forsvant snarveien som spillet hadde laget, maskinen jobbet litt, og så var spillet vekk igjen.

Katalogen jeg hadde installert til hadde forsvunnet.

Det virket som om spillet ble installert, så automatisk avinstallert igjen rett etter at setupen var ferdig. :shrug:

DET er intelligent programmering! :lol:

"Vi lar brukeren installere spillet, men vi fjerner det igjen med en gang." :evil:

 

Du må patche! Fungerer ikke i 2K og XP før du har lagt inn patchen....

 

Mht. nevnte patch: har prøvd den siste patchen på ca 12 MB (ikke DVD-patchen), et utall loadere og en alternativ .exe fra www.outcastii.net, det funker for **** fortsatt ikke på XP. Dvd-rom`en spinner opp noen sekunder, stopper deretter opp. Har du noen tips ? Mulig dette er OT men tar sjansen nå som tråden er varm...

Lenke til kommentar

Du må patche! Fungerer ikke i 2K og XP før du har lagt inn patchen....

 

Feilen skjedde på Windows 98 SE.

Da jeg prøvde å installere, fantes det ingen patch.

Har ikke spillet lenger.

Byttet det mot et som jeg fikk spilt.... :D

 

Var feilien I SE??? Hadde ikke noe probmlemer med det jeg etter hva jeg husker.. uannsett: Ikke noe å spare på lengre nå.... Men hadde endel timer moro med det spillet ass... Var knall... Hmmm kanskje det var noe å finne frem alikevell nå som jeg tenker tilbake.... :wink:

Lenke til kommentar

må nesten kommentere litt her..

 

personlig mening på tidenes største spill som ble undervurdert er på Amiga, Elite II Frontier.. spilte dette spillet mer eller mindre sammenhengende på amiga'n min i to tre mnd før jeg greidde å ta en pause (musen min døde, slitt ut knappene...:)). ekstremt fengslende spill der man kan gjøre omtrent det man vil i ett enormt univers..

ellers så må det bli Moonstone, a hard day's knight. fett spill. største marerittet var å møte dragen som fly over landet ;)

 

på PC så må det nesten bli The Ripper som Smetho nevnte. rundet det en gang, jeg og en venn byttet på å spille det og det skjedde faktisk at vi ringte til hverandre midt på natten for enten å diskutere mulige løsninger eller for å informere at spesielle harde problem hadde blitt løst ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...