Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor vil alltid kvinner ha "bad boys"


Anbefalte innlegg

fikk meg til å tenke på et spørsmål hvorfor vinner ikke "nice boys" i kjærligheten, hvorfor vil en kivnne har en drittsekk istede for en som er snill og god?

jeg greier ikke å forstå det hvorfor i hellvete vil du ha en dritsekk istede for en som kan ta vare på deg, gjøre hyggelig å greier. føler at å være god er bare et selvmord i kjærlighets livet

og hvorfor?....

hva tjener man på å være en god kar egenlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåda, har du lagt merke til noen damer som er sammen med drittsekker i lengre tid? Da er de enten SM eller har enorme problemer selv.

 

Men at jenter faller for den litt røffe, maskuline typen er jo ikke noe rart, det handler litt om innstikt og holdninger og det med at man ikke skal være kjedelig.

 

Men det finnes mange måter å score på , man må bare finne den som passer best for enn selv.

 

Edit : Det å være for snill og grei er å skyte seg selv i foten, man blir rett og slett sett på som veik av damene og en kar som man kan gjøre det man ønsker med (bli kjørt hit og dit, hentes 05 om natta etc.).

 

Man må lære seg å være grei på riktig måte.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

vel siden helelivet mitt så langt har jeg bare møtt motgang og jeg blir veldig preget av det. er 17 nå og føler meg mer som en voksen person på hvordan man er.

jeg har et tråd til der jeg fortale om en jente som jeg liker forsatt seg om alle sier til meg " move on" og jeg har vist meg som en hyggelig person og greier men det ser ut som at det ikke hjelper en dam shit

og jeg er møkk lei av alt den mot gangen jeg opplevd så langt, selvføling skal man være grei på rett måte man skal jo ikke være helt retard å gjøre alt for å glede andre.

selv om jeg er ung så synes jeg at der kjeldig å ikke greie noe

Lenke til kommentar

Scarcity Principle: I want now what I may not be able to get in the future.

 

Det som faller rett i fanget på oss verdsetter vi ikke. Det vi må jobbe for derimot setter vi mye høyere.

 

Nice guys krever ikke noe. De behandler jenta som en prinsesse og er bare takknemlige for at hun er der med dem. Nice guys er ingen utfordring.

 

 

Wooteman, akkurat nå er du en nice guy. Og du har innsett at det ikke hjelper deg noe særlig i kjærlighetslivet. Vil du forandre deg?

Lenke til kommentar
fikk meg til å tenke på et spørsmål hvorfor vinner ikke "nice boys" i kjærligheten, hvorfor vil en kivnne har en drittsekk istede for en som er snill og god?

jeg greier ikke å forstå det hvorfor i hellvete vil du ha en dritsekk istede for en som kan ta vare på deg, gjøre hyggelig å greier. føler at å være god er bare et selvmord i kjærlighets livet

og hvorfor?....

hva tjener man på å være en god kar egenlig?

 

Kvinner vil ha bad boys fordi isse ofte har egneskaper en kvinne ser etter. Det vil si evnen til å sloss for det som trengs. I dages verden vil det si en karriere med tilhørende inntekt. Snille gutter og menn vil alltid komme tapende ut i kampen om en kvinnes gunst. Ene og alene fordi du blir sett på som veik og kjedelig. OM du vil ha deg en kvinne må du kreve henne og drite i henne samtidig. Men, ikke tro at hun noen gang vil elske deg, det er feil. Hun vil bare ha en mann som vet å bruke "muskler". Så om du skulle tabbe deg ut og elske en kvinne så husk i alle fall å aldri la henne få vite det for tydelig, da har du gitt fra deg all makt og hun vil behandle deg som et leketøy.

 

Edit: Du har INGENTING igjen for å være snill. Vil du ha noe eller oppnå noe i denne verden må du karre det til deg. Som en kar sa til meg en gang "For å oppnå noe stort, må du være kald helt inn til hjertet"

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Ikke alle damer vil ha bad boys.

Er det noen spesiell grunn til at du nevner dette? En jente du liker som er forelska i en bad-boy eller noe sånt?

Alle damer vil ha en bad boy, det er bare uhyre få som har baller nok til å innrømme det.

Hvilke damer kjenner du?...

jeg kjenner noen, men ikke mange som kan puttes i den båsen der.

jeg vil ikke uttale meg om hvor mange av alle damer som liker bad boys eller ikke. Men det er langt ifra alle som liker bad-boy's.

Lenke til kommentar
Ikke alle damer vil ha bad boys.

Er det noen spesiell grunn til at du nevner dette? En jente du liker som er forelska i en bad-boy eller noe sånt?

Alle damer vil ha en bad boy, det er bare uhyre få som har baller nok til å innrømme det.

Hvilke damer kjenner du?...

jeg kjenner noen, men ikke mange som kan puttes i den båsen der.

jeg vil ikke uttale meg om hvor mange av alle damer som liker bad boys eller ikke. Men det er langt ifra alle som liker bad-boy's.

Jo. Det er uhyre få kvinner som virkelig vil ha noe annet enn en bad boy. Forsvinnende få faktisk... Enhver kvinne som kan vil ta en alfa-hann og ignorer totalt den myke mannen som satser på samtaler, forståelse, oppmerksomhet, empati o.l. Kvinnre trekkes mot menn som er røffe, tøffe, sterke (både mentalt og fysisk) og som behandler kvinner litt ovenfra og ned.

Lenke til kommentar
Jo. Det er uhyre få kvinner som virkelig vil ha noe annet enn en bad boy. Forsvinnende få faktisk... Enhver kvinne som kan vil ta en alfa-hann og ignorer totalt den myke mannen som satser på samtaler, forståelse, oppmerksomhet, empati o.l. Kvinnre trekkes mot menn som er røffe, tøffe, sterke (både mentalt og fysisk) og som behandler kvinner litt ovenfra og ned.

 

Dette blir for dumt, det er som å si at alle mørkhudede er muslimer og terrorister. (frp-mentalitet)

Lenke til kommentar
Ikke alle damer vil ha bad boys.

Er det noen spesiell grunn til at du nevner dette? En jente du liker som er forelska i en bad-boy eller noe sånt?

Alle damer vil ha en bad boy, det er bare uhyre få som har baller nok til å innrømme det.

 

Vil nesten tro det siden ikke akkurat er mange damer med baller, utenom de som har fått en kjønnsoperasjon.

Lenke til kommentar
Jo. Det er uhyre få kvinner som virkelig vil ha noe annet enn en bad boy. Forsvinnende få faktisk... Enhver kvinne som kan vil ta en alfa-hann og ignorer totalt den myke mannen som satser på samtaler, forståelse, oppmerksomhet, empati o.l. Kvinnre trekkes mot menn som er røffe, tøffe, sterke (både mentalt og fysisk) og som behandler kvinner litt ovenfra og ned.

 

Dette blir for dumt, det er som å si at alle mørkhudede er muslimer og terrorister. (frp-mentalitet)

 

Ja, det er dumt, steindumt. Men det er nå en gang slik verden fungerer. Ikke det med muslimer og slik, men det jeg skrev om kvinner.

Lenke til kommentar

Det hele er litt trist i en grunn. Jeg er den type fyr som stort sett like å ha noen å ta vare på, fordi jeg føler at livet mitt er komplett på så mange måter allerede. Jeg er fornøyd med den jeg er, trene og tar vare på megselv og av en eller annen grunn er jeg stort sett alltid blid. Da er det koselig å kunne investere tid i å gjøre noen andre blid også.

 

Nå endte jo dette opp med å drive unna eks-kjæresten min etter et fem år langt forhold, og jeg har innsett at jeg må være litt mer ego for å kunne være i et mer fungerende forhold, selv om jeg hater å krever ting, men sånn er livet!

 

Bli litt bad-boy selv, du har nok godt av det.

Lenke til kommentar
Scarcity Principle: I want now what I may not be able to get in the future.

 

Det som faller rett i fanget på oss verdsetter vi ikke. Det vi må jobbe for derimot setter vi mye høyere.

 

Nice guys krever ikke noe. De behandler jenta som en prinsesse og er bare takknemlige for at hun er der med dem. Nice guys er ingen utfordring.

 

 

Wooteman, akkurat nå er du en nice guy. Og du har innsett at det ikke hjelper deg noe særlig i kjærlighetslivet. Vil du forandre deg?

jeg hatt tanker om det men jeg har ikke lyst til det, alle som kjenner meg synes jeg er fin fyr å være sammen med og er grei mot alle. men jeg tror jeg ender på et nei, jeg synes det er mye bedre å være vennlig med mennesker høre på hva de sier. og vise at jeg er en god venn, alle kjenner meg for det. men jeg er bare drit lei av å høre heletiden " skal vi være venner istede" eller " du er kjempe hyggelig men.. bla bla bla" og jeg kan godt være eing at man føler seg kjeldig i forhold til de andre ja, men jeg tror det kommer av at man ikke får til det man ønsker.

 

å vise at jeg har muskler har jeg ingen problem med og også vise meg som en sterk person, men det er noe med de man blir forelsket i det gjør at man blir helt borte.

seff må man jo vise makt, gjort det noen ganger. man skal jo heller ikke ta i mot alt drit som folk sier til deg eller annet, men for meg liker jeg å være vennlig

Lenke til kommentar

Tror det har mer med alder å gjøre. Personlig vil jeg helst ha en som er.. snill, eller hva man skal si, men som samtidig kan forsvare meg om det er nødvendig og som ikke lar seg tråkke på. Kanskje jeg er kravstor og vil ha i pose og sekk, men sånn generellt; alt med måte!

Lenke til kommentar

Jeg har baller nok til å innrømme at bad boys er tiltrekkende, til en viss grad. Men om man ser på min korte historie innen forelskelser og den slags (er bare 18, så vet ikke hvor mye man kan telle det med i statestikken), så har det visst seg at jeg blir betatt av bad boys og forelsket i den snille typen. Selv om jeg nå er sammen med en fin blanding.

 

Av de jeg har vært forelsket i, så var han ene en seriøs pyse. Sosial angst, null vilje til å gjøre noe med det, skikkelig "hva kan jeg gjøre for deg, vær så snill la meg gjøre NOE!!!", og generelt ikke noe manne-mann, for å si det mildt. Det var hovedsaklig snakking, følelser og den slags det gikk i. En var nå ikke akkurat pyse, men det var følelses-snakk, og det at han stilte opp for meg, og rett og slett det snille i ham, som appelerte til meg. Ikke fordi, han var mandig av seg, og noen kunne sikkert sett på ham som bad boy, etter hva jeg har hørt, men det var ikke den siden jeg kjente.

 

Han jeg er sammen med nå, ble jeg kjent med som den søteste snilleste gutten i verden, en som faktisk kunne snakke om følelser and so on. Det har jo vist seg at han er ganske mann av seg også, og fint kan ta kontroll (klager ikke, jeg er ikke personen som liker å ta kontroll, så passer fint for min del). Men det var den ømme, søte siden av ham jeg først falt for.

 

Så, jeg vil protestere på at alle jenter kun liker bad boys. Og min oppfatning (blant venninner og den slags) er at vi jenter lettere faller for bad boysa. Det mandige de representerer ved å være "følelsesløse" og tøffe, som en motsetning til den kvinnelige empatien og omsorgen, men når vi diskuterer gutter vi gjerne skulle datet, og drømmemannen, så har han vært både snill og empatisk. Problemet er vel at når vi oppdager en slik gutt, så har han allerede havnet i vennesonen. Det er en venn vi absolutt ikke vil miste, og vi har bare ikke den slags følelser for ham, han er jo en venn.

 

Og, etter å ha sett Raijin en del i PUA-tråden på forumet, og lest postene hans, så vil jeg anbefale deg å høre litt på ham. Det er ikke meningen at du må bli drittsekk for å få damene, du må bare sette deg selv litt høyere. Dama skal faktisk ikke plasseres på en pidestall. Det er moro å være på pidestall, men i små mengder. Du skal ikke gi jenta inntrykket at du er verdens heldigste som har henne, og at hun er kjempesnill som er sammen med deg. Du er snill som er sammen med henne, hun er kjempeheldig som får være sammen med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...