Gå til innhold

Kjøpe SOCOM på US PSN store?


akristina92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste norske spiller på EU-serveren, og da gjerne på rom som heter noe med "Norge".

 

Ta gjerne turen innom socom.no, ja :)

 

Har vert innom EU og EU1 serverne ja. Ser også at jeg allerede har spillt med en del av "socom.no" folka. Visste ikke at det var såpass stort socom miljø i norge :) Jeg er forøvrig ny i dette spillet;) Tar litt tid å lære seg maps og slik, men koser meg hvertfall. Ses online

Lenke til kommentar
De fleste norske spiller på EU-serveren, og da gjerne på rom som heter noe med "Norge".

 

Ta gjerne turen innom socom.no, ja :)

 

Har vert innom EU og EU1 serverne ja. Ser også at jeg allerede har spillt med en del av "socom.no" folka. Visste ikke at det var såpass stort socom miljø i norge :) Jeg er forøvrig ny i dette spillet;) Tar litt tid å lære seg maps og slik, men koser meg hvertfall. Ses online

 

 

Me2 ^^ har funnet ut at Socom var hakket vanskeligere å venne seg til enn Cod4 ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det helt men kan prøve! Jeg hadde en amerikansk account på min playstation 3. Så logget jeg meg da inn på den amerikanske accounten og gikk inn på ps store. Så fant jeg socom, but item, så skrev jeg inn all info fra Visa kortet mitt. Det funket. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...