Gå til innhold

Dead Space får 9.0 av Gamespot.com

Anbefalte innlegg

Skrevet
samme som her, Fable 2 tok over i går. drit med 2 nye spill samtidigt!

men skal spille mer Dead Space i kvell, veldig bra spill, veldig stressende og :p

Lyst på dead space jeg å :( men jeg fikk Fable 2 i går (som er konge vel å merke). å da er konklusjonen som du sier: "drit med 2 nye spill samtidig"... da klarer ikke jeg å bestemme meg, ellers ender det med at jeg spiller kun ett :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
samme som her, Fable 2 tok over i går. drit med 2 nye spill samtidigt!

men skal spille mer Dead Space i kvell, veldig bra spill, veldig stressende og :p

Det går helt fint for meg å ha 2 nye spill samtidig så lenge de ikke er på samme plattform. Dead Space på 360 er som å se på TV som pause etter FC2 på PC ;) Problemet er at jeg ble bare sittende på dataen.

Damn, I'm a nerd.

Skrevet

Føyer meg inn i rekken av imponerte spillere. Dead Space er utifra det lille jeg har fått spilt et av de mest velproduserte spillene jeg har sett og hørt. Stemningen er upåklagelig guffen, og kontrollene er gode. Både gleder og gruer meg til å fullføre Dead Space. Så nå gjenstår det å se om spillet holder hele veien gjennom.

Flere enn meg som har fulgt med på de animerte tegneseriene som har blitt gitt ut? Og må si jeg vurderer sterkt å bestille meg Dead Space tegnefilmen på blueray. Så brukbar ut, og gir oss forhåpentligvis historien på hva som skjedde på USG Ishimura før spillet.

Skrevet

Lyden i dette spillet tror jeg er det beste jeg noen gang har hørt. Hele tiden hører du et eller annet. Bare det gjør at jeg kvier meg til å runde et hjørne. Og når jeg etter 10 min endelig har rundet hjørnet var det ingenting der. Må si at den ekleste lyden er den når det høres ut som en eller annen mister en skiftenøkkel eller noe sånt fra lang oppe, og den faller nedover og treffer ting på veien før den forsvinner. Vanvittig skremmende :scared:

Skrevet
Ble nettopp ferdig med spillet på medium. For en opplevelse!

Hvor mange timer brukte du? Har kommet til kapittel 4 nå.. Hvor mange kapitler er det? Dæven jeg digger dette spillet :thumbup:

Skrevet

Hvor mange timer brukte du? Har kommet til kapittel 4 nå.. Hvor mange kapitler er det? Dæven jeg digger dette spillet :thumbup:

Du "leder" med 1 kapittel over meg :p . Det er forresten

12

kapittler i spillet. I spoiler står antall kapittler.

Skrevet

Litt over 12, på medium. Brukte kun Plasma Cutter våpnet, vet ikke om det hadde noe utslag på tiden.

Mener jeg leste at du må spille igjennom spillet flere ganger for å forstå historien. Stemmer dette?

Hmm, når du fullfører det første gang får du tilgang til flere text-logs som forklarer en del bakgrunnshistorie neste gang du spiller. Ellers gjør spillet en god jobb med å forklare deg hva som har skjedd.

Skrevet

Ok, høres bra ut. Jeg selv har også kun brukt Plasma Cutter foreløpig, selvom jeg har kjøpt 2 andre våpen. Men sliter med disse bittesmå vesene som kommer sikkert 20 av gangen. De tar så mye liv når de hopper på meg, og Plasma Cutter tar ikke alle på en gang. Var det vanskelig utover i spillet å skaffe ammo til Plasma Cutteren?

Skrevet

Force Gun vs Småbeist = Epic win for Force Gun.

Ang. Plasma Cutter ammo spørsmålet, så får jeg ammo til det tritt og ofte, og i og med at XBOXversjonen har en achievement som går på å fullføre spillet kun med Plasma Cutteren, så burde det jo være en del ammo til den.

Skrevet
Force Gun vs Småbeist = Epic win for Force Gun.

Ang. Plasma Cutter ammo spørsmålet, så får jeg ammo til det tritt og ofte, og i og med at XBOXversjonen har en achievement som går på å fullføre spillet kun med Plasma Cutteren, så burde det jo være en del ammo til den.

Jepp, du får utrolig mye ammo til den, så det burde ikke være noe problem.

Skrevet

Slenger meg med på hyllesten til dette spillet, makan til å bli overrasket av et spill jeg ikke hadde noen forventninger til. Dette er et av de beste spillene jeg har spilt på lenge, punktum.

Sykt bra stemning, genial gunplay med konseptet av å kutte av kroppsdeler, og vanvittig digg grafikk og artstyle.

Kjøpte dette og Fable 2 samtidig før helga og har vel faktisk spilt Dead Space mest hittil. Det er godt å høre at det kommer flere spill fra disse utviklerne, skal garantert kjøpe neste spillet de lager også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...