Gå til innhold

Hvilken telefon med trykkskjerm?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vil kjøpe meg en telefon, med touchscreen, uten joystick.

(Den 3 telefonen dette året hvor joysticken ryker, nå gidder jeg ikke mer.)

 

Vil bruke maks 5000,- på denne. Burde jeg vente til Nokia 5800 Expressmusic kommer?

 

Noen som har noen tips?

Skriv også gjerne en personlig mening.

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken mobil er det som er på forsiden av amobil.no - som linker til denne tråden? Det ser ut som en SE telefon med touch screen, men som også har valig tastatur. Eller er det bare et illustrasjonsfoto?

 

Jeg er nemlig også sugen på ny tlf med touch-mulighet, spseilet mtp. bruk av internett. Men for en del andre funskjoner kunne jeg også tenke meg tastatur (f.eks for sms)

Lenke til kommentar
Hvilken mobil er det som er på forsiden av amobil.no - som linker til denne tråden? Det ser ut som en SE telefon med touch screen, men som også har valig tastatur. Eller er det bare et illustrasjonsfoto?

 

Jeg er nemlig også sugen på ny tlf med touch-mulighet, spseilet mtp. bruk av internett. Men for en del andre funskjoner kunne jeg også tenke meg tastatur (f.eks for sms)

 

Det er en SE G900 som er avbildet på framsiden :-)

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg gått for Nokia Tube, om den hadde hatt ordentlig blits.

Etter å ha brukt n82 i lang tid, og blitt vant til å knipse mange bilder med mobilen tiltaler det meg ikke mye å fjerne blitsen, og gå ned på bildekvalitet.

Men er man av den utålmodige sorten tror jeg Nokia Tube ville vært det beste valget;)

Om man venter litt kommer HTC Touch HD, sikkert en ny Android mobil, og et flaggskip med trykkskjerm fra Nokia

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...