Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Og gjett om dere kan glede dere til Lamb of God, høydepunktet på junikonserten for min del hvertfall. litt kjipa lyd men vokalisten gir no jernet uansett

 

Nei, huff. Gjett om jeg er lei dem etter å ha sett dem varme opp for Metallica 6 ganger. Ja, Blythe er flink til å få med seg publikum, og han er utrolig energisk på scenen, men musikken har jeg ikke mye til overs for. Mastodon derimot, det er mer min type musikk, de som burde ha spilt sist IMO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har "sluppet unna" lamb of god hittil..mastodon varmet opp for Maiden for noen år siden, husket ingenting av settet deres etterpå.

 

Men jeg husker godt noen finnmarkinger som sto ved siden av meg og sa

 

"kan nån slå av denna jævla driten, æ e kommen 200 mil førr å se MAIDEN ikkje denna brøledriten her"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lenge de turnerer i med denne Magnetic-touren? Hørte noe om at det skal pågå i 2,5 år og det blir konserter også neste sommer. Om dette stemmer passer det bra, lengter etter å se dem igjen etter konserten i Køben (var min første ja ;) ). Og meldte meg inn i Metclub i dag, får å få tilbud om billetter før.

 

Blir nok kanskje noen utendørs-arenaer i Europa til sommeren igjen ;)

 

Okay takk :) Håper de spiller innendørs også.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lenge de turnerer i med denne Magnetic-touren? Hørte noe om at det skal pågå i 2,5 år og det blir konserter også neste sommer. Om dette stemmer passer det bra, lengter etter å se dem igjen etter konserten i Køben (var min første ja ;) ). Og meldte meg inn i Metclub i dag, får å få tilbud om billetter før.

 

Blir nok kanskje noen utendørs-arenaer i Europa til sommeren igjen ;)

 

Okay takk :) Håper de spiller innendørs også.

 

Blir nok noen, i øst-eruopa. Tviler på at de spiller flere innedørs i Skandinavia, vi har fått hele 10 gigs i år!

Lenke til kommentar

Ja, sant det. Håper likevel de tar noen her også. Hadde vært kult.

 

Ønsker alle dere som skal til Spektrum i morgen en fin tur og håper dere får en rå konsertopplevelse og jeg tipper det blir en god del oldies slik de fikk i Køben i går kveld.

 

:)

Lenke til kommentar

Hva var det jeg brukte sist gang, skulle tidlig opp for jeg og kollegaen min skulle på jobb. Jeg kan faktisk bruke den samme denne gangen, bare bytte ut kollega med brodern.

 

Skal dessverre ikke innover før nærmere 21.00 i kveld, så det blir nok dårlig med øl på meg denne gangen også. :(

 

 

 

Jeg var innom en tur på Live Metallica nå for å sjekke om den konserten som jeg var på i Kjøben har blitt sluppet, men det er da to stykker som ikke har blitt lagt ut og skulle jo tro at det var de to siste men nei, de har kommet. Faen håper de slipper konserten som var den 23. snart :(

Lenke til kommentar

Hvis du dukker opp med et proff kamera med 7 meter med telelinse så blir du nok bedt om å legge det igjen utenfor, men et vanlig pocketkamera får du nok med innenfor. Men så lenge du ikke står og bruker blitsen rett opp i tryne på gutta så kommer du vel levende ut med et sånt et.

Lenke til kommentar

Tidenes deppedag idag.....

Jeg er medlem av Metclub og kjøpte billetter til forrige konsert på pre-sale. Men siden jeg anntok at jeg ville vært på ferie i utlandet nå, kjøpte jeg ikke til kveldens konsert.

Skal bli meg en fin stund å tråle utsiden av Spektrum ikveld i striregnet og se etter altfor dyre billetter som det nok ikke er mange av heller :cry::cry::cry:

 

Kos dere på konsert ikveld folkens og shake a leg for oss som ikke er der :w00t:

Lenke til kommentar
Hvis du dukker opp med et proff kamera med 7 meter med telelinse så blir du nok bedt om å legge det igjen utenfor, men et vanlig pocketkamera får du nok med innenfor. Men så lenge du ikke står og bruker blitsen rett opp i tryne på gutta så kommer du vel levende ut med et sånt et.

Tror du et Nikon D40 + et par linser går greit?

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke tatt sjangsen for å si det sånn, surt å måtte snu i døra for å måtte finne et sted å legge det i fra seg.

 

Har sett folk som har blitt prikket på skulderen av vakter og blitt bedt om å slutte å ta bilder, med helt vanlige pocketkameraer også.

Lenke til kommentar
Tidenes deppedag idag.....

Jeg er medlem av Metclub og kjøpte billetter til forrige konsert på pre-sale. Men siden jeg anntok at jeg ville vært på ferie i utlandet nå, kjøpte jeg ikke til kveldens konsert.

Skal bli meg en fin stund å tråle utsiden av Spektrum ikveld i striregnet og se etter altfor dyre billetter som det nok ikke er mange av heller :cry::cry::cry:

 

Kos dere på konsert ikveld folkens og shake a leg for oss som ikke er der :w00t:

 

Det var uavhentede billetter som ble solgt i luken sist konsert. bekjent av meg fikk kjøpt sitteplass der :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke tatt sjangsen for å si det sånn, surt å måtte snu i døra for å måtte finne et sted å legge det i fra seg.

 

Har sett folk som har blitt prikket på skulderen av vakter og blitt bedt om å slutte å ta bilder, med helt vanlige pocketkameraer også.

 

Sist konsert tok jeg masse bilder, og stod velig nær.. Det var med vanlig kompaktkamera. UTEN blitz ;)

post-12240-1248947751_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja Nå kan dere angre nå ^^

 

Setlist:

 

That Was Just Your Life

The End Of The Line

For Whom The Bell Tolls

Holier Than Thou

One

Broken, Beat And Scarred

My Apocalypse

Sad But True

Welcome Home (Sanitarium)

The Judas Kiss

The Day That Never Comes

Master Of Puppets

Dyers Eve

Nothing Else Matters

Enter Sandman

- - - - - - - -

Stone Cold Crazy

Motorbreath

Seek and Destroy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...