Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]

Arsenal89

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Update: Etter mye påtrykk fra folk som ikke fikk billetter til den første konserten, har nå Metallica satt opp enda en konsert i Oslo Spektrum, og den finner sted torsdag 30 juli, 2009.

Billetter: Utsolgt

Supportband: Lamb of God og Mastodon!

As promised, or warned, depending on how you look at it, we've got a few more shows to tell you about for 2009 in some of our favorite cities, including a few nights in Lars’ home town!

Here goes:

June 17 Oslo, Norway Spektrum Tickets on sale Oct. 20 at 9 AM

July 30, Oslo, Norway Spektrum Tickets on sale Nov. 17 at 9 AM

Endret av Arsenal89
La til [Kjøp/salg er ikke lov her] i emnetittelen.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd Metallica ønsker seg en mer intim konsert denne gangen. De hadde glatt solgt ut Valle Hovin igjen.

Får håpe konserten blir flyttet ettersom den blir utsolgt på 2-3 minutter (inntil Billettservice.no igjen kollapser .....).

Skrevet
Scenen skal være midt på gulvet. :woot: Det trekker opp, selv om det skal være i Spektrum.

Er så fett det, så dem i London for en mnd siden, man kommer jo nærme bandet samme hvor man står hen :D

Skrevet

Frykter at det blir dyrt i år og, ja. Tør ikke spå noe om prisen. Men det er jo plass til kanskje halvparten av antallet på Koengen, så jeg frykter det værste og håper på det beste.

Skrevet (endret)
Billetter sitteplasser kr 725,- / ståplasser kr 625,- pluss avgift.

LiveNation

Så da blir det faktisk billigere enn Spektrum koengen selvfølgelig!

*edit:

Dørene åpnes: 18:30

Show: 19:30

Endret av Montgomery
Skrevet
Må nok dra på denne ja! men hvor mange er det plass til i spektrum?

I utgangspunktet max 9700, men sikkert endel mindre på denne konserten tror jeg.

Skrevet

Ah, dette blir digg, om det blir mulig å få fatt i billetter såklart.

Blir vel et rotterace, igjen.

Noen som vet om det blir mulig å få tak i billetter på diverse postkontorer denne gangen?

Skrevet

Noen som vet om metclub medlemmer har noen fordeler når det gjelder å skaffe seg billetter? Brudern er nemlig medlem i klubben.

Skrevet
Ja, man kan kjøpe alt i morra tidlig!

Konge, vet du kor mange de bruker å selge? maks antall du kan kjøpe? Håper jeg klarer å skaffe billetter, ble meget skuffet da jeg ikke fikk billetter til AC/DC

Skrevet

Uh, 3 konserten på 3 år, det nice. Både Metallica og ACDC samme året, ikke verst. Aldri vert på intimkonsert med metallica, så det kunne vert kult.

Har dere fått metclub mail? kan ikke se noe her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...