Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Milan and Rome Presales [ 10/14/2008 ]

The Met Club presales for the Milan and Rome shows begin on October 16 at 12:01AM PDT and end on October 17 at 3PM PDT. Each member can purchase up to four tickets per show.

 

Dette er hva det står på Metclub. Dermed begynner de forhåndssalget av billetter til Spektrum senere, eller?

 

Nevermind, fant ut at det gikk ann å trykke på "Tickets" knappen, og da kan jeg bekrefte at salget begynner i morgen 12.01 AM (Amerikansk tid?).

Endret av Kiimmeen
Lenke til kommentar
Forhåndssalget for oss Metclub'er starter lokal tid klokka 09.01 i morgen 16.10.08, om jeg ikke tar feil..

Tror det starter 12.01 lokal tid, det er 6 timer foran oss hvis min tidsonekunnskap ikke svikter heelt... og da legges de ut 6.01 imorn tidlig:) Da er jeg våken for å si det sånn:D weee!

 

Hehe, du er ikke alene om den :D

Lenke til kommentar

Gjør alltid det. Svartebørsdealere sender en drøss kompiser og kompiser av kompiser til å kjøpe max billetter, så får de penga igjen + en hundrelapp. Så selger dealerne bill videre til dobbel pris. Da tjener alle penger. Har vært spurt om å være med i slike nettverk før. Sa nei såklart.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...