Gå til innhold

Mount&Blade Grafikk problemer


Anbefalte innlegg

Har ikke noen bilder, men tror ikke jeg trenger det, tror dere kommer til å skjønne problemet uansett.

Når jeg spiller, så er alt utstyr og sånt knall rødt, hus,vegger osv.

Bakken,stein og trær forsvinner. Kan gå på det og sånt liksom, men den blir gjennomsiktig, men ser ikke det på baksiden, ser liksom bare bilde av det bak.

F.eks om en stor stein har forsvunnet, og det står noen bak, så ser jeg ikke personen.

Er ikke noe pc'n tror jeg.

Bruker Vista Ultimate som OS

Har et ATI Radeon Hd 4870 Skjermkort

4gb ram og 3.0 ghz Intel Duo prossesor

Endte med at jeg tok bilder :p

Den blå svære stripa på de bildene er fra det forrige bildet jeg limte inn i paint, så det har ikke noe med problemet å gjøre :p

 

 

 

Rderror1.jpg

Rderror2.jpg

Rderror3.jpg

 

 

 

Endret av Reavenas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke noen bilder, men tror ikke jeg trenger det, tror dere kommer til å skjønne problemet uansett.

Når jeg spiller, så er alt utstyr og sånt knall rødt, hus,vegger osv.

Bakken,stein og trær forsvinner. Kan gå på det og sånt liksom, men den blir gjennomsiktig, men ser ikke det på baksiden, ser liksom bare bilde av det bak.

F.eks om en stor stein har forsvunnet, og det står noen bak, så ser jeg ikke personen.

Er ikke noe pc'n tror jeg.

Bruker Vista Ultimate som OS

Har et ATI Radeon Hd 4870 Skjermkort

4gb ram og 3.0 ghz Intel Duo prossesor

 

Høres for meg ut som teksturer som mangler. Prøvd å reinstallere spillet? Eventuelt stilt på grafikkinstillinger som har med tekstur å gjøre? (Kvalitet, o.l.)

Lenke til kommentar
Har ikke noen bilder, men tror ikke jeg trenger det, tror dere kommer til å skjønne problemet uansett.

Når jeg spiller, så er alt utstyr og sånt knall rødt, hus,vegger osv.

Bakken,stein og trær forsvinner. Kan gå på det og sånt liksom, men den blir gjennomsiktig, men ser ikke det på baksiden, ser liksom bare bilde av det bak.

F.eks om en stor stein har forsvunnet, og det står noen bak, så ser jeg ikke personen.

Er ikke noe pc'n tror jeg.

Bruker Vista Ultimate som OS

Har et ATI Radeon Hd 4870 Skjermkort

4gb ram og 3.0 ghz Intel Duo prossesor

 

Høres for meg ut som teksturer som mangler. Prøvd å reinstallere spillet? Eventuelt stilt på grafikkinstillinger som har med tekstur å gjøre? (Kvalitet, o.l.)

Prøvd alt man burde prøve før man spørr etter hjelp ;)

Reinstalert spillet, instalert den seneste driveren, prøvd alt av instillinger ol.

Altså, det er der, men det forsvinner liksom

Lenke til kommentar
Det er problemer med Catalyst Control Center. Har samme problemet selv. Eneste måtene å fikse det på er å bruke en gammel CCC versjon eller sette spillet i DirectX7 modus.

Takk, da skal jeg prøve å kjøre det i Dx7 modus :)

Edit: Det funka =D

Endret av Reavenas
Lenke til kommentar

Det er problem med 3XXX og 4XXX serien. ifølge forumet til spelet, så armagan igang med å få fiksa det.

 

Sett på DX7, og last ned Graphical Enchancement pack. + HDR, så ser spelet faktisk svært bra ut i DX7. stor koser meg vertfall :D

 

alle rustninger hos meg blir distorted. skurre greier i DX9. venter på fiks eg også. har 3870X2

Lenke til kommentar
Det er problem med 3XXX og 4XXX serien. ifølge forumet til spelet, så armagan igang med å få fiksa det.

 

Sett på DX7, og last ned Graphical Enchancement pack. + HDR, så ser spelet faktisk svært bra ut i DX7. stor koser meg vertfall :D

 

alle rustninger hos meg blir distorted. skurre greier i DX9. venter på fiks eg også. har 3870X2

Har du link til Enchancement å HDR tingen? :)

Lenke til kommentar
Det er problem med 3XXX og 4XXX serien. ifølge forumet til spelet, så armagan igang med å få fiksa det.

 

Sett på DX7, og last ned Graphical Enchancement pack. + HDR, så ser spelet faktisk svært bra ut i DX7. stor koser meg vertfall :D

 

alle rustninger hos meg blir distorted. skurre greier i DX9. venter på fiks eg også. har 3870X2

Har du link til Enchancement å HDR tingen? :)

 

http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,41715.0.html

http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,36914.0.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...