Gå til innhold

Alternativer til Asus Eee PC 1000H?


Tom Ames

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå for A150 med 160GB og 1,5GB ram ;)

 

stor fornøyd og den bråker ikke.. Bare rykter til dårlig maskiner (tilfeldig)

 

OK, skal sjekke den. Fant også en Acer 2930 med 12"skjerm, noe å satse på? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2162112;c:36159

 

Da er prisen oppe i 6000,-, men kan kanskje strekke med så langt hvis den har mange fordeler va A150 og Asus Eee1000?

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar

Hvis du ikke vill ha ASUS EEE 1000H så er jo MSI WIND U100 detåpenbare alternative, og etter min mening den nest beste 10-tommeren, 1000H er den beste.

 

 

Liten sammenligninn mellom MSI WIND U100 og ASUS EEE 1000H

 

Fordeler med MSI WIND

- Vekt

- Bedre touchpad og tastatur. (Ctrl og fn er byttet om, fn er nederst til venstre.. )

- Bedre batteritid (Med 6-cellers batteri, 3 er standard.. )

- Tynnere en 1000h

 

Fordeler med 1000H

- Design (Etter min mening)

- WiFi 802.11 n

- 6 - celler batteri (MSI kommer med 3 som standard)

- Billigere

- Bedre høytalere

- Bedre innsynsvinkel

- Knapp for å skifte skjermoppløsning

- Ctrl er på "rett plass"

 

WIND har 40 min bedre batteritid med 6cellers batteri, men den modellen er ikke tilgjengelig i Norge foreløpig.

Om Prisen på WIND men 6cellers batter i er lavere en 1000H er den det beste kjøpet.

 

 

Jeg har ikke prøvd noen av maskinene, dette er intrykk jeg har dannet meg ved å leste tester og forum.

Lenke til kommentar

Jeg endte opp med en Acer 2930 med 12" skjerm. Kostet noe mer en Asus og i modellene (6200,-)men da med 4GB ram, 320gb HD og T5800 prossesor. Dette blir forsåvidt hovepc'en til kona, så da fant jeg ut at 10" skjerm gjerne var litt lite - ellers har jeg stor sans for de små pc'ene med 8,9" og 10" skjerm..... ville også ha med dvd brenner.... Fin størrelse på Acer 2930 også, synes jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...