ØysteinT Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Fikk en epost i går om at min WoW-konto var blitt reaktivert med en gratis 10-dager trial av Burning Crusade (spilte aldri WoW-BC på min Eu-konto, kun US). Tenkte "ok, greit nok. AoC sugde, vil ikke teste WAR enda, litt WOWing er greit tidsfordriv". Så laster ned klientene idag, kommer hjem etter besøk ute til en epost som sier at min konto, som ble reaktivert i går etter 1.5 års inaktivitet, var blitt permanent stengt pga "Type of Violation: Involvement in online trading activities" før jeg har klart å logge meg inn engang. Wheee Så mye for den trialen, heh. Øystein Lenke til kommentar
Maehra Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 får ikke helt med meg hva som har skjedd gjennom det du skriver. Altså, du gjorde noe du ikke burde og ble straffa for det av Blizzard..? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei, jeg har ikke hatt tid til å gjøre noe ulovlig. Må jo ha en klient installert først Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Da sender du en mail å spør hvordan det er mulig siden du har vært innaktiv. Enkelt å greit. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Da sender du en mail å spør hvordan det er mulig siden du har vært innaktiv. Enkelt å greit. Skal jo vera heilt unødvendig in the first place. Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Da sender du en mail å spør hvordan det er mulig siden du har vært innaktiv. Enkelt å greit. Skal jo vera heilt unødvendig in the first place. Er vel å forvente at det blir noe kluss, når man har over 10.000.000 subscribers. Det gode er, at om man sender en mail, så er alt i orden om han ikke har gjort noe galt. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Joda, men det dårlige er jo at det tar evigheter før man får svar, og da rettet opp i eventuelle feil. Derfor er slike ting veldig uheldig i utgangspunktet. At de har mange subscribers syns ikke jeg er noen "unnskyldning". De har dertil mange ansatte som tar seg av slike ting, og enn slik sak burde i mine øyne ikke oppstå. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Bra jobba av Blizzard må jeg si. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Noe av det samme skjedde med meg. Jeg var ikke online på 2 dager på accoutnen min, siden jeg var på en klassetur. Og når jeg da kommer tilbake er alt av gold og verdisaker tatt, og jeg reporter dette til blizzard. Greit, jeg fikk tilbake stuffet mitt. Jeg bytta også passord. Natten 2 dager senere, blir jeg hacket IGJEN <.< Og jeg sender enda en ingame ticket. Denne blir bare escalated, og dagen etterpå så ble accounten min bannet. Grunnet "Third party software", dette var da noe hackeren (goldselleren) hadde gjort. Actionbarene mine var også omrokert, til standard bot bars. Jeg sender derfor en mail til blizzard, og spør hva de driver med. Det tok litt tid før de svarte, men jeg sente 2 mails, og masse ingame tickets fra venner sine accounter. Tok 5 dager før jeg var unbannet. Så vil du ha accounten åpnet asap, mas masse. Send flere mails, få noen GM's til å investigate det, ring dem på tlf support osv. Da løses ting mye fortere Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Vil anbefale å ringe med en gang, gjerne før man sender epost. Pleier å gå mye fortere, om man bare har pågang til å overtale dem til å ordne opp i det mens man snakker med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå