Gå til innhold

Stilskifte! Hvilken stil hadde kledd meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja. jeg synes en enkel og pen stil er best. Hvor gammel er du? Er det noen kjendiser evt. merker du liker? Hvilken stil har du nå forresten?

Endret av thrice
Skrevet (endret)

Preppy kan tolkes i retningen pent. Slimme jeans, skjorter, cardigans, skjerf, v-hals osv.

Vi har flere 'ny stil' tråder her, så du kan se i de etter tips! Og ikke minst i bildetråden.

Endret av thrice
Skrevet
jeg er 16 år, liker å gå i kule t-skjorter og jeans mest

er bare Slash jeg liker som er kjendig og kanskje Scott Weiland litt

utifra dette virker det som om du liker rock

tenker da kanskje -> slim fit mørke jeans, pene enkle skjorter, enkle tskjorter -> kanskje singlet? hvis du har form til det -> kult smykke rundt halsen, wristband og klokke i leather++

Skrevet

ja, hvis du tenker på soss som:

soss m1

1 kortord for sosietet tilhøre s-en

2 type ungdom som kjennetegnes bl a ved at de går med dyre kvalitetsklær (oftest av visse merker), t forskj fra friker

Men det er ikke soss som i rosa hårbånd, hullete bukser med sokkene utenpå og logoflash..

Skrevet (endret)

Man kan glatt få til en preppy stil for nesten ingenting med tanke på H&M og Zaras høst 'kolleksjon'. Jeg ville kjøpt noen 'dyre' basisplagg med god kvalitet, og mikset de inn med rimeligere plagg som ikke varer så lenge. f. eks t-skjorter.

Investerings-basisplagg

Jakke/frakk.

Raw denim bukse

Vinter-boots (tøysko kan man kjøpe billig).

Skjorter - Billige skjorter ser stygge ut pga. slapp krage.

Silkeslips

V-hals

Pensko

Rimeligere ting

Skjerf

Hansker

T-skjorte

Tøysko

Bommulsbukser

Det er iallefall slik jeg har gjort det, siden jeg lever på et begrenset budsjett, men likevel liker å opprettholde en viss til. Jeg mangler dog vintersko og hansker, men det kommer i neste innkjøp.

Endret av thrice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...