Gå til innhold

Bare jeg som gleder meg til Saints Row 2?

vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet ser desverre veldig middelmådig ut i mine øyne. Eneste grunnen verdt å invistere i er co-op mener jeg.

Men for all del sikkert et morsomt spill. SR var jo populært, så SR2 blir sikkert populært hos alle som likte SR.

Skrevet

Jeg syns også det ser kjipt ut. Bymiljøene ser sterile og plastaktige ut. Animasjonen på de ingame-filmsnuttene jeg har sett var rett og slett fæle. Og hip hop bling bling Fast and the furious-stilen er ikke helt min greie. Håper jeg tar feil, og at det blir bra.

Lar anmelderne bestemme om jeg skal kjøpe dette spillet. Da må det få jevnt over gode karakterer.

Skrevet

Gleder meg egentlig ganske mye til å teste dette spillet. Likte enern veldig godt og har tro på dette spillet. Ser rett og slett ganske gøyalt ut, men forstår hva de som er litt kritiske mener. Men ser ut som co-op blir morsomt her :) Noen som vet om man kan spille co-op på samme maskin, eller går det bare ovet nettet?

Skrevet

Gleder meg jævlig mye til dette spillet, ser utrolig fett ut. Bare synd det er utsatt på PC, ville mye heller hatt det til PC enn PS3

Skrevet

Gleder meg til dette ja. Skal ha det med en gang vis det har trophysupport, vis ikke venter jeg til patchen. Har vært litt uklart rundt dette. Men uansett når det blir så gleder jeg meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...