Gå til innhold

BK: BMW E60 520i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du ikke står beint 90grader fremfor bilen, det virket litt rart når du har en sånn stram komp som du har her.

 

Skiltet synes jeg du burde fjernet helt og ang rattet og setene synes jeg at om du først skal fjerne dem burde du også fjerne speilet innvendig.

 

Evt også lysne opp speilene utvendig.

 

Ps! omgivelser! Hva fa.. er det.... :grin:

Lenke til kommentar

ingenting er tilfeldig? var du ikkje uheldig å fikk hele shooten på ett alt for mørkt tidspunkt? :p

 

alternative nummerskiltet blir best for min del. og bildet er ganske stilig, men det er en par ting jeg savner - ihvertfall.

 

feks under BMW merket så har du på høyre siden(for oss) to reflekser, og da blir den andre siden litt tom da den bare har en, ville fått bedre symmetri, og det virker logisk for meg at den burde vært på motsatt side også? (vanskelig å forklare hvor, men oppa grillen(heter det noe sånt?).

 

og nedre del av bilden er veldig stilig, men synes ikke det er like kult på øvre del, kunne fint ha hatt litt lys i rundt bilen bakfra eller ovenfra som hadde truffet og skapt litt mere liv på øvre halvdel også =)

Lenke til kommentar
ingenting er tilfeldig? var du ikkje uheldig å fikk hele shooten på ett alt for mørkt tidspunkt? :p

 

alternative nummerskiltet blir best for min del. og bildet er ganske stilig, men det er en par ting jeg savner - ihvertfall.

 

feks under BMW merket så har du på høyre siden(for oss) to reflekser, og da blir den andre siden litt tom da den bare har en, ville fått bedre symmetri, og det virker logisk for meg at den burde vært på motsatt side også? (vanskelig å forklare hvor, men oppa grillen(heter det noe sånt?).

 

og nedre del av bilden er veldig stilig, men synes ikke det er like kult på øvre del, kunne fint ha hatt litt lys i rundt bilen bakfra eller ovenfra som hadde truffet og skapt litt mere liv på øvre halvdel også =)

 

Hehe, med etterbehandlingen mente jeg.

 

Ja ang refleksen oppå grillen så har jeg et lag der den er med, men ble ikke helt fornøyd, kan se om jeg får lagt ut.

 

Jeg har bilder med både skyer og industri, men jeg valgte å presentere dette bilde som et rent bilde, med fokus kun på bilen. Legger ut med omgivelse senere, sammen med skyer... (Skyene ble fucked up)

Lenke til kommentar

Foruten antydningen til skjevhet - lyset er ikke i senter - så kunne du like godt fjernet hele skiltet.

 

Kanskje samme fargetone i lyset som refleksen i grillen - med andre ord hvitt?

 

Utover det syns jeg du har klart å fange fronten til 5-serien veldig godt, du skulle bare ikke avslørt strikkmotoren i tittelen ;)

Lenke til kommentar
Foruten antydningen til skjevhet - lyset er ikke i senter - så kunne du like godt fjernet hele skiltet.

 

Kanskje samme fargetone i lyset som refleksen i grillen - med andre ord hvitt?

 

Utover det syns jeg du har klart å fange fronten til 5-serien veldig godt, du skulle bare ikke avslørt strikkmotoren i tittelen ;)

 

Hva mener du med fargetone som refleksen i grillen?

Har versjoner som er forbedret nå, men blri bare så jævlig mye å holde styr på...

Lenke til kommentar

Veldig bra, liker renheten i det. Som noen nevnte lenger opp så virker det nesten litt som om bildet er litt skjevt, men det tror jeg nok er på grunn av måten bakken fader ut og det at bila ikke er heeelt midt i bildet. Men kult, vet ikke helt hva du hadde som mål med bildet, selv om det kanskje ikke er utrolig originalt så er det i alle fall annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...