Gå til innhold

BK: BMW E60 520i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut dette ja ;) Ble et stilig bilde av 5er'n. Jeg ville ikke fjernet setene og speilet innvendig, det er ikke en bil uten. Ville forsøket å dempe eller fjerne kurve/tåkelysene, de stjeler oppmerksomhet fra "engle øya" dessuten er de kjedelige (produsentens feil)

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Nei, kan fjerne de ja, men det er allerede for mye svart i bilde, og bildet er tatt for en person for å vise bila, så vil ikke trikse mye mer, om jeg skal fjerne ting vil jeg at det skal komme fra eieren selv, som skiltet. Og personlig syns jeg lysene er bedre som de er nå, enn borte. Men kanskje jeg tar en runde med bila på ny, trenger noen effekter som rimlight og bedre eksponer front for at bildet skal være perfekt...

Lenke til kommentar

Er refleksjoner på begge sidene ja, og speilene er like mørke, men vil ikke sette for mye oppmerksomhet på det, fort at noe som stikker ut tar for mye oppmerksomhet, men takk for heads-up ;)

 

Men du sier at det er det nermeste jeg kan komme, uten å lyssette på nytt, hva vil du si, med samme utsnitt og vinkel, ville være bedre lyssetting? Blir ikke siste gang med denne bilen, det er jeg og eieren enige om, så skulle gjerne hatt tips til annen lyssetting...

 

Legger ved en annen versjon i førstepost btw....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...