Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Utbrent som 17-åring?


Bonselo

Anbefalte innlegg

Eg e 17 år, har begynt på andre året på videregående. Går TAF, nåke som innebærer at eg går tre dager på skulen og to dager i jobb(med alle bussturane dette innebærer sidan eg bur laangt utførr allfarvei). Mandag og onsdag kveld er det i tillegg kurs til klokka halv åtte om kvelden og då er det berre å gå heim og legge seg etterpå, med mindre det er prøvar som skal lesast til, noko det som regel er. Tidsskjema e vanvittig tøft.

 

Var hos legen i går, brøt totalt sammen. Har hatt det vanvittig tøft i det siste med skule og litt forskjellig. Er tunghørt og bruker veldig mykje energi på bare å få med meg det folk seier. Har klart å "dytte vekk" trøttheten nåken veker no, men på torsdag kveld slo det meg i bakken. Hos legen satt eg bare og grein.. Er blitt sjukemeldt til begynnelsen av november fordi eg e på god vei til å bli utbrent og deprimert. Legen sa at eg har det sannsynlegvis verre enn dei som vert utbrent på jobb, sidan eg har lekser og prøvar og alt mogleg anna slik at eg ikkje har mulighet til å stresse ned på kveldstid...

 

Er det nokon som har vore gjennom noko liknande og har råd eller tips? Treng støttande ord, for å vere heilt ærleg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det er sant. Dei siste månadene har det vore slik to dagar i veka at eg har stått opp klokka seks, starta skulen halv åtte, vore ferdig halv tre, springa heim og laga middag før eg er på kurs frå fire til halv åtte. Når eg kjem heimatt då, i åttetida, så skal eg begynne på lekser og lesing til prøve. Eg får ikkje stressa ned før eg legg meg, i elleve-tolvtida ein gong. I tillegg har eg buss til og frå hybelen to gongar i veka(3,5 t kvar veg) og til og frå jobb to dagar i veka(1,5 time dagleg). Vert jo ein del stress med det òg.

 

T.d. skal eg til hybelen på søndag, er framme i ni-tida. Sidan eg har vore langt nede dei siste dagane, så har eg ikkje fått lest til dei tre prøvane me skal ha på mandag, og dei to på onsdag. I tillegg til vanlege lekser... Kvir meg til mandag, for å sei det slik.

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å finne en måte som gjør at du får litt mindre bussturer? Over 10 timer buss i uken hørtes uvirkelig mye ut.

 

Eventuelt kan du prøve å benytte deg av disse bussturene. Altså ta med deg bøker fra skolen og gjøre ferdig store deler av leksene på selve bussen (plugg i ørepropper e.l. for å holde omverdenen unna).

 

Hva har du pleid å gjøre på bussturene tidligere?

Lenke til kommentar

Har gjort alt eg kan, tar berre direktebussar for å skjære ned på tida eg er på bussen. Men no er det berre tre månader att til eg tar lappen!!

 

Problemet med å pugga og sånt på bussen er at det er omtrent berre bygdevegar eg kjøre på, så det er å be om å verte bilsjuk. Så då vert det til at eg ser ut vindauget eller søv. Musikk er berre plagsomt når høreapparatet gjer bakgrunnsstøyen høgare enn musikken...

Lenke til kommentar
Hadde selv diagnose utbrenthet når jeg var 17. Men jeg har ikke noen råd dessverre. Alt jeg gjorde var at jeg ble sykemeldt fra jobb så jeg bare hadde skolen å tenke på. Så fikk jeg slappa mer av rett og slett. Og det hjalp....

 

Ja, det er akkurat det legen har gjort for meg. Ho sa eg får begynne i jobb tidlegast november. Det er heilt greit for meg, vert mykje mindre stress. Einaste problemet er at jobben er ein del av utdanninga mi, og eg følar eg må vere der...

Lenke til kommentar

Eg leser litt, så lenge det er lyst ute :)

 

Joda eg høyrer han såvidt dersom eg tek det av. (er sterkt hørselshemma, heilt på grensa til å vere døv)

Dessutan så er eg totalt isolert dersom eg tek av høreapparatet. Dersom det er endringar i ruta og bussjåføren seier det over høgtalaren så får jo ikkje eg det med meg :hrm:

Lenke til kommentar

Å flytta frå hybelen kjem ikkje på tale, eg har vore vanvittig heldig med den. Han ligg 200 meter frå skulen :thumbup:

Eg må heim kvar helg, sidan det ikkje går buss til jobb frå hybelen. Dessutan så er det betre å vere heime med familien frå torsdag til søndag enn å sitje tiltakslaus på hybelen når alle andre hybelbuarar er heime hjå foreldra sine. Skulen har nemlig policy om at elevane skal bu heime når dei jobbar..

 

Og JA, hybelen/skulen, jobben og heimen ligg i tre ulike kommunar og i kvar sin del av fylket!

Lenke til kommentar

Huff då, jento mi... Du må jo komme til meg med sånt. Ikke det at vi ikke har sett at du er sliten og har mye på deg og bussturer som plager, masse krav på skolen osv. vanskelig å gi noe råd i det hele tatt egentlig.

Hvordan blir det nå som du er sykemeldt?

 

Matteprøven i morgen, vel... Engelskoppgaven til i morgen... eksamen på onsdag, norsken vet ikke jeg...

Det er dessverre bare sånn at den slavekontraken vi går på nå, kommer vi oss ikke unna. Det er et enormt press, og du vet at du faller rimelig fort av med mye fravær, på den andre siden er det ingen vits å være der om du får med deg noe likevel...

 

Hvordan har det gått i helgen da? har du fått sovet godt? gjort noe positivt? vil du finne på noe til uken?

men så var det tidspress og alt dette, men det styrer du... er her jeg, når det er noe...

Endret av Birthe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...