Gå til innhold

Hvorfor finner ikke Windows antivirus?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Problemet er at det dukker opp varsler fra Windows der det står: "Windows fant ingen antivirusprogramvare på denne datamaskinen". Jeg bruker AVG.

 

Betyr dette at windows ikke registrerer at jeg har AVG, eller fungerer ikke AVG som den skal? Hvordan løser jeg dette?

 

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare slå av Windows sin antivirus-monitor. Gå in på kontrollpanel>security center(sikkerhetssenter eller lignende)->Reccomendations/anbefalinger under "Virus/antivirus"->Lag en hake i den ruten->OK.

 

Jeg får denne advarselen uansett hvilken antivirus jeg bruker. Det har ingenting med at antivirus-programmet ikke er kompitabelt med Windows, det er bare det at Windows ikke registrerer det. Ikke et problem.

Endret av Expired product
Lenke til kommentar
Bare slå av Windows sin antivirus-monitor. Gå in på kontrollpanel>security center(sikkerhetssenter eller lignende)->Reccomendations/anbefalinger under "Virus/antivirus"->Lag en hake i den ruten->OK.

 

Jeg får denne advarselen uansett hvilken antivirus jeg bruker. Det har ingenting med at antivirus-programmet ikke er kompitabelt med Windows, det er bare det at Windows ikke registrerer det. Ikke et problem.

 

Ok, skal prøve det.

Andre som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar
Bare slå av Windows sin antivirus-monitor. Gå in på kontrollpanel>security center(sikkerhetssenter eller lignende)->Reccomendations/anbefalinger under "Virus/antivirus"->Lag en hake i den ruten->OK.

 

Jeg får denne advarselen uansett hvilken antivirus jeg bruker. Det har ingenting med at antivirus-programmet ikke er kompitabelt med Windows, det er bare det at Windows ikke registrerer det. Ikke et problem.

 

Ok, skal prøve det.

Andre som har hatt samme problemet?

Ja, det tror jeg at jeg har hatt. Mener at jeg måtte oppdatere det. Du kan prøve å avinstalere det også :p Vet ikke om det hjelper. Eller du kan også bytte antivirus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...