Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snus er kjølevare og skal oppholdes i kjøleskap, men det er det mange butikker som ikke skjønner/bryr seg om dessverre.

Ja desverre. Kjøpte meg en boks General Portion i går, og snusen smaker vondt. Lurer på hvor lenge den har hengt der.

Skrevet
Porsjonssnus holder seg myye bedre i romteeratur enn løs gjør ;)

Kanskje det, men avhenger det ikke av hvor lenge den har vært i romtemperatur? Det står på boksen at det er kjølevare maks +8. Snusen jeg kjøpte sist smaker dritt, så jeg mistenker at bygdebutikken ikke selger mye snus.

Skrevet

Hei igjen!

Da var jeg innom Statoil her om dagen for å ha meg litt snus. Da hadde jeg bestemt meg for å kjøpe skruf porsjon, for den er beste porsjon snusen. Men jeg tok feil, og handlet Skruf WHIE porsjon.

Men det er ei en synd, for den var god ! tjoho!

Men likevel, likte safta på skruf orginal best :)

Noen flere som har prøvd den?

Skrevet
Ja. Skruf Orginal er bedre enn White.

Jeg sank forresten lavt her om dagen. Snuset "årgangssnus", Skruf Orginal Løs fra 2005 xD

Det kan ikke ha vært noe godt?:p

Skrevet

Jeg skal spare min siste skruf original løs som et minne :D

Hvis du skal smugle masse snus over grensen, har jeg et lite tips jeg har hørt: Snusbokser passer perfekt oppi en pringles boks. Bare hiv en stake nedi og dekk over med noen pringles chips. Veier kanskje litt mer, men burde ikke se mistenkelig ut

Skrevet

Hvis du skal smugle masse snus over grensen, har jeg et lite tips jeg har hørt: Snusbokser passer perfekt oppi en pringles boks. Bare hiv en stake nedi og dekk over med noen pringles chips. Veier kanskje litt mer, men burde ikke se mistenkelig ut

En kompis av meg gjorde det på klassetur :p

Skrevet

Det er mange butikker som kun har noen få bokser i snuskjølern mens de har "stokkene , pølsene , etc" liggende i romtemperatur.

Merka dette på den lokale coop mega butikken når de gikk tom for skruf som jeg spurte etter.

Skrevet

En kompis av meg gjorde det på klassetur :p

enklere, dra over grensen med folk som ikke snuser og fyll opp kvotene dems.

Skrevet
Det er mange butikker som kun har noen få bokser i snuskjølern mens de har "stokkene , pølsene , etc" liggende i romtemperatur.

Merka dette på den lokale coop mega butikken når de gikk tom for skruf som jeg spurte etter.

Det er jo lureri! De plassene jeg har sett snuskjøleskap (3 butikker) har kjøleskapet vært velfyllt.

På den lokale remasjappa solgte de nettopp snuskjøleskapet og legger nå snusen i hylla...

For noe tosker! Håper du sa din ærlige mening! :)

Skrevet

Dette er noe ALLE tollere vet om, mao et totalt verdiløst knep.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...