Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil på en måte si ja, på en annen måte nei. Les så forstår du


Gjest UsikkerxXx

Anbefalte innlegg

Gjest UsikkerxXx

Hei, jeg er en gutt på 14 år.

 

Da er det denne jenta da, som liker meg, og jeg liker henne :) Hun går i klassen min, hadde vært litt lettere om hun hadde gått i en annen klasse, da hadde jeg sleppet å være med henne i timene, med alle vennene og lærerne. Har så klart ikke noe imot å være med henne, men når alle vennene og læreren, som kjenner halve slekta er der, blir det værre.

 

Før har jeg fått meldinger som f.eks "heei <3" et halvt sekund etter jeg har logget på MSN, hun er lynrask! Derfor begynte jeg å ane ting.. Idag har det altså blitt bekreftet.

 

Selvtilitten er vel ganske normal, og jeg har ingen problemer med å snakke med jenter, men når det kommer jenter jeg liker, blir jeg våt i handa. Men dette er egentlig ikke problemet.

 

Problemet er at jeg har en utrolig teit familie :ermm: Søsken, foreldre tror jeg ikke sier noe.

 

Bare en jente ringer på døra, gjærne fler å spør om jeg vil bli med ut og gjøre normale ting, Hører jeg det i MÅNEDER etterpå. "NÆNÆNÆNÆNÆNÆ *mittnavn* har kjæææresteeee...osv.. Helt grusomt. Hu ene er faktisk større en meg, og 98 % av folk på hennes alder oppfører seg ikke sånn. (eller?) Hun har vel blitt sånn da.. Jeg VAR vel ganske drittsekk med hene jeg og, før i tia.

 

Det er ikke bare èn søster, men to. To hele sekker full av sjalusi, sminke og bullshit.

 

Det er jo en mulighet å bli sammen med henne uten at de finner ut noe, men det er egentlig litt vanskelig. Hvis vi f.eks går på en kino, og noen venner av mine søstre ser oss vet de det innen 2 minutter :mad:

 

 

Hva synes dere jeg skal gjøre? Flykte med henne til en hytte på fjellet bak skogen bak sjøen i Allaska, eller finne ut en måte å "roe" søstrene mine på? Evt andre muligheter? Litt kjipt å si nei altså, bare pga søstre og at jeg blir en stor smule flau.

 

 

Takk for å få dele tankene med dere :) Håper på nyttige svar. amen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest UsikkerxXx
Bli sammen med henne, la søstrene erte deg, de er bare sjalu. Etter en stund går det hele over.

 

 

Mulig det går over etter en stund, men alt er ikke så lett som du tror :dontgetit:

Lenke til kommentar
Bli sammen med henne, la søstrene erte deg, de er bare sjalu. Etter en stund går det hele over.

 

 

Mulig det går over etter en stund, men alt er ikke så lett som du tror :dontgetit:

 

Forklar, du er anonym...

 

Men joda jeg forstår, moren min var ganske rar når det gjalt andre jenter.

 

Slenger meg på den. Min mor var rett og slett ett rasshøl som latterliggjorde ALLE mine forsøk på å være et selvstendig individ. Tro meg trådstarter, du har alt å vinne på å sette deg selv i sentrum når det kommer til kjærester og i å drite i hva dine søstre og andre måtte finne på av barnslig oppførsel.

Lenke til kommentar
Gjest UsikkerxXx
Bli sammen med henne, la søstrene erte deg, de er bare sjalu. Etter en stund går det hele over.

 

 

Mulig det går over etter en stund, men alt er ikke så lett som du tror :dontgetit:

 

Forklar, du er anonym...

 

Men joda jeg forstår, moren min var ganske rar når det gjalt andre jenter.

 

 

Hva er det jeg skal forklare?

 

Altså, alt er ikke så lett, noen mennesker gir fullstendig F i ALT folk sier og tenker om deg, mens adre ikke.

Noen mennesker kunne lett si at de gir faen i om de blir ærtet, mens jeg synes det er litt ubehagelig.

 

Jeg er ikke typen som bli lei mei osv, spøker og tuller hele tia, og er sammen med mange folk på skolen :)

Men det er altså litt vanskelig, og gi F i alt.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at det høres særlig alvorlig ut å bli fortalt at man har en kjæreste, hadde kanskje blitt sur hvis jeg var 10 år, siden ingen hadde kjæreste på den tiden og jentelus florerte.

 

Det gjør vel ikke noe at de sier det, bare si, "ja jeg har en kjæreste, og?". Da vet de at det ikke plager deg, så de må finne noe nytt.

Lenke til kommentar
Gjest UsikkerxXx

Hmm, dere har vel overtalt meg. Skal snakke med i morgen, å si hvordan det går :)

 

Rett etter jeg har sakt ja, er det da lurt å gå rett ned til de andre i familien og bare si, "jeg har fått meg kjæreste! endeliig!!"

 

Eller hva er lurest å gjøre, for få minst "oppmerksomhet" både da og i ettertid?

Lenke til kommentar

Nei du burde nok ikke høres så desperat ut :wee:...

 

Be henne med på kino, så sier du helt normalt til familien at du drar på kino med ei jente du har blitt sammen med.

 

Edit: Derimot, ikke dra til hver person i huset og si det, ryktet sprer seg nok raskt nok slik at du trenger bare å si det til en av dem.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest UsikkerxXx

Nå er vi sammen :)

 

I sta sa jeg til moren min, "jeg drar bort en tur til ei jeg er sammen med,jeg" Eller noe i den dur.

 

Hu sa bare "ok" :) :) :new_woot:

 

 

Søstrene vet det ikke enda, men det tar nok ikke lang tid :)

Lenke til kommentar
Nå er vi sammen :)

 

I sta sa jeg til moren min, "jeg drar bort en tur til ei jeg er sammen med,jeg" Eller noe i den dur.

 

Hu sa bare "ok" :) :) :new_woot:

 

 

Søstrene vet det ikke enda, men det tar nok ikke lang tid :)

 

Hehe, grattis =)

 

Hva søsterene dine sier kan være det samme, du har da i det minste kjæreste ;)

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en gutt på 14 år.

 

Da er det denne jenta da, som liker meg, og jeg liker henne :) Hun går i klassen min, hadde vært litt lettere om hun hadde gått i en annen klasse, da hadde jeg sleppet å være med henne i timene, med alle vennene og lærerne. Har så klart ikke noe imot å være med henne, men når alle vennene og læreren, som kjenner halve slekta er der, blir det værre.

 

Før har jeg fått meldinger som f.eks "heei <3" et halvt sekund etter jeg har logget på MSN, hun er lynrask! Derfor begynte jeg å ane ting.. Idag har det altså blitt bekreftet.

 

Selvtilitten er vel ganske normal, og jeg har ingen problemer med å snakke med jenter, men når det kommer jenter jeg liker, blir jeg våt i handa. Men dette er egentlig ikke problemet.

 

Problemet er at jeg har en utrolig teit familie :ermm: Søsken, foreldre tror jeg ikke sier noe.

 

Bare en jente ringer på døra, gjærne fler å spør om jeg vil bli med ut og gjøre normale ting, Hører jeg det i MÅNEDER etterpå. "NÆNÆNÆNÆNÆNÆ *mittnavn* har kjæææresteeee...osv.. Helt grusomt. Hu ene er faktisk større en meg, og 98 % av folk på hennes alder oppfører seg ikke sånn. (eller?) Hun har vel blitt sånn da.. Jeg VAR vel ganske drittsekk med hene jeg og, før i tia.

 

Det er ikke bare èn søster, men to. To hele sekker full av sjalusi, sminke og bullshit.

 

Det er jo en mulighet å bli sammen med henne uten at de finner ut noe, men det er egentlig litt vanskelig. Hvis vi f.eks går på en kino, og noen venner av mine søstre ser oss vet de det innen 2 minutter :mad:

 

 

Hva synes dere jeg skal gjøre? Flykte med henne til en hytte på fjellet bak skogen bak sjøen i Allaska, eller finne ut en måte å "roe" søstrene mine på? Evt andre muligheter? Litt kjipt å si nei altså, bare pga søstre og at jeg blir en stor smule flau.

 

 

Takk for å få dele tankene med dere :) Håper på nyttige svar. amen

 

Hahaha! Først og fremst jeg forstår problemet ditt, fint det ordnet seg. Jeg må bare peke på flere potensielle "gullkorn"!

 

"Det er ikke bare èn søster, men to. To hele sekker full av sjalusi, sminke og bullshit.

...men når det kommer jenter jeg liker, blir jeg våt i handa.

Hva synes dere jeg skal gjøre? Flykte med henne til en hytte på fjellet bak skogen bak sjøen i Allaska, eller finne ut en måte å "roe" søstrene mine på?"

 

XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...