viguz Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Har igrunn bare ett spørsmål. Kjøpe, eller vente på far cry 2
Timster Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) så absolut vente på far cry 2, spilte hells highway på pc istad og syns det var dårlig. Alt for trege bevegelser, dvs: granatkasting, våpenskifting, sikting og ikke minst sprinting. Ville styrt unna det, for lite stemning og siden det bare er lyst over alt. EDIT: Tok i litt hardt der:P Var bare irritert over sånne unødvendige småting. Far cry 2 derimot, jeg klarer så vidt å vente:D Endret 10. oktober 2008 av Timster
Pawnee Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Brothers in Arms er greit nok det, i overkant mye cut-scenes synes jeg da. Har ikke kommet særlig langt enda. Kjøpte og lasta det ned fra ubistore nå ikveld, men får 1 sekunds freeze-ups hvert 15. sekund uten at jeg aner hvorfor! Sinnsykt irriterende. FPS'en er strøken ellers, hadde det ikke vært for disse freeze-up'ene. Nei, FarCry2 blir nok bedre!
MrL Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) BIA er abselutt helt greit spill det, et av/kanskje det beste krigsspillet jeg har spilt på en god stund. Anbefales abselutt, spillet har utrolig bra stemning og jeg synes faktisk(noe som er sjeldent) at det faktisk var intresangt å følge med på historien, føltes noen ganger som å være med i en film. Men alikevel..nei det er nok ikke i nærheten av Far Cry 2..og det vil ikke si at BIA er dårlig, men bare at Far Cry 2 er veldig lovende. Endret 10. oktober 2008 av MrLG
Billie Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Heisann, Lurte bare på hvilken knapp man må trykke på for å få laget til å storme fienden? Jeg kan kun gi dem ordre til suppressing fire
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Du får ikke de til å løpe imot fienden, det du kan gjøre er å ta med deg det ene laget, mens det 2 laget gir suppressing fire. hvis du er nære nok så hiver de granater. Til deg som lurer på om BB:HH er et godt kjøp...ja, det syns jeg=) Sp-delen er gull og samme er historien. Og det ser glimrende ut og kontrollene fungerer bra. Du har ihvertfall noe å kose deg med til FC2 kommer. Enig MrLG, følte som jeg så på en WW2 film eller serie innimellom, hadde de hatt litt bedre ansikt-animasjoner så kunne de faktisk tvingt fremen tåre eller 2. MEN..mp-delen av BB:HH er helt råtten, når de er så lure at noen andre utvikler mp-delen:S Endret 11. oktober 2008 av Fluesopp
TCi Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Windoge Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Når det er snakk om to så forskjellige spill fatter jeg egentlig ikke vitsen med å spørre.
termi.- Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Akkurat ferdig med Hells Highway og mener det er et kjempebra spill, meget bra historie. Men kanskje litt lange cutscenes innimellom. Har du råd så kjøp begge:) Ser også ut som det kommer en etterfølger til av BiA:)
vargaz Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Enig med dere, BiA er et knallspill, men alt for lange cutscenes... herregud så lei jeg blir noen ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå