n0rg3ti Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 hmm jeg liker noen spill for exempel runescape,crysis/warhead,battlefield 2,garry's mod,half life 2, hva liker dere? jeg tenkte jeg kansje skulle investere i noen spill
aklla Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 håper ikke du skal kjøpe spill pga det andre liker. f.eks jeg digger alt i c&c-serien, men alle liker ikke det. prøvd flere spill i BF-serien, de har ganske mange gode spill...
Blabla1 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 GTA. Tråden passer kanskje bedre i Gamer.no forumet.
Brouwer Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 stort sett det meste på 123 spill som ikke tar lang tid og runne
dymoletratag Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 GTA. Tråden passer kanskje bedre i Gamer.no forumet. I spill-delen av dette forumet, mener du?
Cpt Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Liker hovedsaklig action-spill/rolle-spill. GTA serien må være favorittene mine, deretter World Of Warcraft og diverse FPS-spill.
Skagen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Xolan Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Blir litt feil å spørre hvilke spill vi liker. Det er bedre om du forklarer hva du liker, hvorfor, og eksempler på dette slik at vi kan komme med relevante anbefalinger. Anywho... Command & Conquer-serien, da spesielt Red Alert 2 Warcraft-serien Starcraft Diablo-serien, spesielt eneren Mafia (Mafia i en åpen spillverden ala GTA) World of Warcraft, sannsynlig det beste og enkleste MMO å sette seg inn i. Jeg spiller det dog ikke lengre selv. Warhammer Online, stort fokus på PVP (eller RvR som vi kaller det). Fint mmo som ikke krever tusenvis av timer for å føle at du har oppnådd noe. Kan spilles i små porsjoner og det er moro fra første stund (så fremt du liker pvp). Ellers er jeg svak for Monkey Island-serien, Indiana Jones and the fate of Atlantis, Amazon Queen (nå som freeware), Beneath a Steel Sky (nå som freeware), Unreal Tournament (1), Baldur's Gate-serien og andre klassikere. Er du ute etter et ekstremt vanskelig rpg ville jeg tatt en titt på Temple of Elemental Evil.
Blabla1 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 GTA. Tråden passer kanskje bedre i Gamer.no forumet. I spill-delen av dette forumet, mener du? Jeg trodde Spillforumet her hadde noe med Gamer.no å gjøre, men mulig jeg tar feil.
værdama Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) GTA. Tråden passer kanskje bedre i Gamer.no forumet. I spill-delen av dette forumet, mener du? Jeg trodde Spillforumet her hadde noe med Gamer.no å gjøre, men mulig jeg tar feil. Hardwaren.no og Gamer.no linker begge til Diskusjon.no så hvilken av de sidene du trykker "forum" på har ingenting å si. Endret 9. oktober 2008 av værdama
TheKims Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Mine favoritt spill er: Command & conquer generals Empire earth 2 Transport tycoon deluxe Soldier of fortune 2 Monkey island 3 og 4 Call of duty 1-4 Settlers 2 og 3. Var det jeg kom på i farta
Sovende Panda Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Favortitt spelene mine: Emergency 4 Fifa serien Call of Duty 4 GTA serien Battlefield serien Kommer ikkje på noko meir no.
dimdal Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg må bare slenge inn begge Brothers in Arms-spillene. Er så sinnsykt imponert over Hells Highway (det nyeste). WWII-sjangeren blir aldri gammel her i gården!
cozmos Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Team Fortress Classic. Eneste spillet jeg spiller. Skillz som det heter på fagspråket =)
pertm Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Anno 1701 Settlers of Catan gjerne med utvidelser Ticket to Ride de fleste versjonene Fluxx Civ serien Duengeon Seige 2 Age of empires 2 & 3 Freecol & civ4col Space Empires 5 Sikkert flere hvis jeg tenker etter
Cruentus Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) FPS shooters og bil spill. Ikke noe som er bedre enn det. Project Reality til bf2! Er en mod det og ikke noe standalone spill. Endret 10. oktober 2008 av Cruentus
dymoletratag Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Sant, så sant. La oss si BF2, for så å laste ned PR!
vikingkylling Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har hatt data siden ZX Spectrum tidlig på 80-tallet og har kun forhåndsbestilt spill to ganger. Det ene var Lego Indiana Jones og det andre Sacred 2. Jeg bare nevner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå