Gå til innhold

Problemer med å stå opp om morgenen, trenger en vekkerklokke med LYD!


Anbefalte innlegg

Jeg klarer seriøst ikke å stå opp tidlig, selv om jeg legger tlfen 2 meter unna senga, klarer jeg å skru den av og legge meg igjen uten å huske at jeg har gjort det. Begynner å bli svært irriterende da jeg gjerne skulle rukket forelesningene som begynner 08.15...

 

Så, jeg trenger en vekkerklokke som lager en helt jævlig lyd (evt forskjellige hver gang) og som ikke går ann å skru av bare med et trykk.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe! Ja, opplever selv at jeg tydeligvis i søvne klarer å slå av alarmen, uten at jeg med bevisthet ønsker det. Alltid kjipt å våkne opp et par timer etter det du egentlig skulle rekke. Jeg har selv iallefall et rart myst på og våkne akkurat da feks, bussen drar, nesten som det er noe innebygget at nå gikk bussen. :p

 

 

Men jeg selv har iallefall selv en brannalarm(som alarm) på både mobilen og i taket som lager lyd, for at jeg skal stå opp. Det pleier som oftest å fungere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Så, jeg trenger en vekkerklokke som lager en helt jævlig lyd

Mulig det får deg til å våkne, men jeg selv kan i alle fall ikke bruke sånn vekking.

Er det en høy og jævlig lyd, så er jeg kjapp til å skru av bråket, for å så sovne igjen.

 

Radio derimot er det som fungerer best for meg. Står den ikke på for høyt heller, så føler jeg ingen grunn til å skru den av, og jeg bruker da som regel å ikke sovne igjen, slik at jeg kanskje blir liggende å se på klokken en stund, før jeg står opp.

 

Jeg vil i alle fall anbefale radiovekking, om du ikke har prøvd det.

Ikke bestandig det fungerer like bra vistnok, men for meg så vil grusomme vekkeklokker møte sin skjebne ganske raskt, da jeg vil gjør alt i min makt for å drepe lyden, for å så legge meg igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...