Gå til innhold

Hitman: Blood Money emnet (med spørsmål)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ikke spillet, så har noen spørsmål om spillet Hitman: Blood Money:

1. Er dette Hitman 4?

2. Hvilken konsoll er det best til?

3. Er det langt?

4. Bra?

5. Er det noen forskjell på spillet til de forskjellige konsollene? Isåfall hva?

6. Er det, det beste Hitman spillet?

7. Virker alle kodene til alle konsollene?

Trenger ikke svare på alle spørsmålene, men svar ihvertfall.

Har spillt demoen, og synes den er veldig bra.

Vet spillet er litt gammelt, men her er emnet uansett. ;)

Svar fort plz. :)

Endret av TalesOf
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1. ja

2. ingen stor forskjell, ta hva du liker. såklart dårligere grafikk på ps2 og xbox1 versjonen.

3. rundt 15 timer, men har stor "replay value" på grunn av scorings systemet, så du kan spille godt over 25 for å prøve å få "silent assassin" på alle banene.

4. Ja, veldig bra. beste spillet i hitman serien syns jeg.

5. ingen stor forskjell, ta hva du liker. såklart dårligere grafikk på ps2 og xbox1 versjonen.

6. som allerede nevnt, ja. Synes jeg ivertfall.

7. Ser ut til at bare ps2 og pc versjonen har cheats. her er de:

http://www.gamesradar.com/ps2/hitman-blood...122021418979036

http://www.gamesradar.com/pc/hitman-blood-...122021824724097

Endret av -sparks-
Skrevet (endret)

Jeg må tilsette at jeg har alltid opplevd problemer med dette spillet på PC (selv etter patching) når jeg skifter til førsteperson for å skyte. Da blir skjermen nesten helt hvit, som om jeg var i tåken. Man ser fortsatt hva som skjer men det er utrolig plagsomt...

Jeg synes forresten at Hitman Contracts var bedre, men Blood Money ser bedre ut.

Endret av Khogn
Skrevet (endret)

Ok, tusen takk for svarene. Kjøper det nok snart. :)

Men har noen få spørsmål til.

1. Så PC versjonen har f.eks ikke et "Rat Room" som det står i cheats'ene til PS2 versjonen?

2. Hvilken versjon har best grafikk, PC, PS2 eller Xbox? Det er vel alle systemene det er til?

3. Er det enkelt? Og har det forskjellige vanskelighetsgrader?

4. Er Hitman 4 det nyeste Hitman spillet?

Sånn, der er de siste spørsmålene før jeg kjøper det.

Endret av TalesOf
Skrevet

1. hva er rat room? hvis det er et sted du taster inn kodene før spillet osv, så nei, på pc tastes det inn mens du spiller, spawne våpen, av og på god mode osv.

2. pc

3. hvis ikke jeg tar helt feil, er det dorskjellige vanskelighetsgrader.

man har jo ranking som gjør det vanskelig også, er veeeldig vanskelig å bli silent assassin på noen baner.

4. ja

Skrevet (endret)

Ok, takk for svar igjen. Og Rat Room er visst en plass hvor det er mange rotter, en hemmelig plass i spillet, men det står ikke noe om det rommet til PC versjonen. Mener om alle slags sånne ting er også på PC versjonen?

Kjøper spillet snart.

Endret av TalesOf
Skrevet

ah, jaja nå vet jeg hva du mener, det er huset til mr 47, en kjeller med alle våpnene og rotter som løper rundt, er ikke noe spesielt, veldig unødig rom spør du meg, er ikke hemmelig i det hele tatt, tror man kommer dit via menyen, eller så er det et helt annet rotte rom.

fikk nestesn lyst til å spille det igjen.

Skrevet (endret)

Så virker det for PC versjonen også?

Og har funnet en plass hvor jeg kan kjøpe spillet nå, men spillet er best buy for PC. Best buy betyr vel bare at det er billigere eller? Ikke noen annen forskjell?

Endret av TalesOf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...