Gå til innhold

Bol, negative sider?


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er det du mener jeg trenger kilder på? som jeg skrev så anbefalte jeg å ta en titt på steroider.net

 

Du trenger kilder på alle påstandene dine. Det er en fin ting som heter kildehenvisning, og da hjelper det ikke å si "se der", da skal man henvise direkte til kildesiden eller evt undersøkelsen, statistikken, boken eller bladet du har lest dette i. Jeg sier ikke at du ikke har rett, jeg sier bare at din informasjon i bunn og grunn er like mye verdt som de andres. 

Lenke til kommentar

anbar:

hva faen mener du egnetlig? Hva er det som veier opp mye mer? ser ikke at han knuser noen av påstandene mine der..

 

Expired product:

 

Om man mister håret har noe genene dine og om steroidet er ett DHT derivat. Winny er ett eksempel på dette og det populære dianabol (russere)

 

Om man får bitchtits kommer også ann på typen du kjører, kjører du stoff som konverterer til østrogen så er muligheten der, ofte kjøres slike stoffer sammen med antiøstrogen for å unngå dette

 

de kostbare kildene dine:

http://www.treningsforum.no/forum/index.ph...ic=53603.0;wap2 siden folk her inne ikke ser ut til å sta steroider.net som god fisk

 

og skal legge til at jeg ser egnetlig ingen grunn til å sitte her og skrive for å overbevise drittunger om at man IKKE får liten pikk av og kure, har faktisk ikke kura selv, men kjenner endel som har gjort det, derfor kan jeg grunnleggende ting om aas.. Noe som alle som overhodet vurderer å kjøre burde kunne

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Først reaksjonen din:

OZ-Racing post Today, 10:41

 

hva faen mener du egnetlig? Hva er det som veier opp mye mer? ser ikke at han knuser noen av påstandene mine der..

Å banne i første setning, samt skriveleifs, tyder kanskje på at du har tatt litt for mye av stoffet. Skriving i affekt er ikke alltid smart, "Roid rage" på gang?

 

Kildekritikk:

problemet med kilden din er at den er anonym og stammer fra en post på ett nettbasert forum, og denne personen har igjen brukt copy paste fra ett tredje forum. Hadde personen identifisert seg, gitt henvisninger til hvor utsagnene hans kommer fra, inklusive fra hvilke "vitenskapelige" undersøkelser konklusjoner er tatt fra, kanskje da hadde argumentene dine hatt en sterkere sak. Det visvaset som er listet opp er på ingen måte vitenskapelig.

 

Fornærmelsen:

OZ-Racing post Today, 10:41

og skal legge til at jeg ser egnetlig ingen grunn til å sitte her og skrive for å overbevise drittunger om at man IKKE får liten pikk av og kure, har faktisk ikke kura selv, men kjenner endel som har gjort det, derfor kan jeg grunnleggende ting om aas.. Noe som alle som overhodet vurderer å kjøre burde kunne

Gratulerer, du har klart å fornærme samtlige av brukerne på dette forum i en setning. Å slenge dritt er som regel den enkleste, og sikreste, metoden for å tape en diskusjon.

 

Når det gjelder topic:

Jeg har aldri egentlig hatt behov for å vite mer om steroider enn det jeg har lært på skolen og av leger. Men jeg har følelsen av at (mis-)brukere av stereoider leter etter en form for legitimering av sin avhengighet, på lik linje med de som kjemper for legitimering av hasj. Denne følelsen er blitt bekreftet av å lese enkelte av postene her, samt kildene som OZ-Racing henviser til. Desverre tror jeg at så lenge man bruker uklare kilder så vil myten om dop alltid tiltrekke seg noen nysgjerrige.

Endret av anbar
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så er aggresjon den mest merkbare bivirkningen. Kombiner det med det at man hurtig blir sterkere og det kan bli vanskelig å kjenne sin reelle styrke så kan man fort få et problem.

Gjelder selvsagt ikke alle. Folk reagerer forskjellig.

Og, nei, jeg har ikke kildehenvisninger. Kun erfaringer.

Lenke til kommentar

jeg har ikke erfaring med det (LOL at my body)

men kameraten min har :)

 

drittsidene hans var

 

ble veldig hissig. ( han ble irritert av at folk kalte han teiten.. sier sitt:P )

fikk nippels.. store som så

 

----

 

heldgvis stoppet han med det. han angrer ikke på det, men vil aldri bole igjen!

Lenke til kommentar

Jeg har hatt den merkelige opplevelsen å høre en lege si at bol har reddet liv. Det var en spesifikk situasjon der en jeg kjenner var i en bilulykke. Han hadde bygget muskler veldig intensivt føre ulykken. Var før ganske spinkel. Så begynte han å bole. Han hadde alltid trent, men fikk ikke så enorme resultater som når han bolet. Da legen fikk høre at han gikk på bol (han spurte om han tok noe og da var det bedre å være ærlig siden slikt kan ha noe å si på medisineringen) sa han rett ut at det antagelig hadde reddet livet hans i den spesifikke situasjonen. Hadde han vært mindre så hadde han mest sannsynlig dødd. Ikke ta dette som noen oppfordring. Fyren sitter i dag i rullestol. Men det var uansett merkelig å høre legen si det.

 

Andre ting som kan være negativt med bol er at man kan miste potensen. Men det kommer selvsagt an på hvilket bol det er snakk om. "Bol" er ikke "bol". Er så mange forskjellige utgaver der ute.

Lenke til kommentar

http://www.steroider.net/index.php?option=...5&Itemid=51

 

les dette intervjuet og alle de andre på siden. innkludert historien til grunnleggeren av siden. og du vil finne ut hva bol kan gjøre med deg ;) men i 98% av tilfellene går det bra:P

 

bare husk for vær dag du bruker det er det mere farlig. du mister en god del når du slutter. men langt fra alt. ett annet problem kan være att når du først har gjort det en gang er det lett å ta en runde til. anbefaler ærligtalt å bygge deg opp rent. mye sunnere i det lange løp.

Lenke til kommentar
ha, latterlig. som du ser så har jeg ikke kura, blåser egentlig en lang masj i om du tror jeg har,Så personangrep som det kan du bare gi faen i.. :)

 

hvor har jeg brukt copy pasten min hen? det har jeg lyst til å vite,

 

leste du i det hele tatt innlegget mitt? Eller ett mer viktig spørsmål; Leste du din egen kilde?

Den kilden du oppgav er ikke originalkilden, men denoppgir:

Ejay:

Dette er skrevet av "Educated" på Freakforum.nu synes tråden var veldig opplysende og informativ.

 

Ett lite tips er å ta Internett, informasjonsøkning og kildekritikk kurset på UiO, eller utvide din horisont med wikipedia.

 

Forøvrig var det de som fornærmet meg og ikke motsatt. Mitt svar var ikke ett personangrep, men spørsmål om din reaksjon passet inn under "roid rage". At du reagerer på nytt med banning og anklager sammenfaller vel ganske godt med diskusjonen rundt bivirkningene.

Lenke til kommentar

jo, du prøver å påstå at jeg har kura når jeg ikke har gjort det, og at folk som tar aas blir dumme pga at jeg hadde en trykkleif eller 2, men som sagt bryr jeg meg ikke om meningen til mindreverdige personer som deg som er så smålige og trangsynte. Så ha en koslig dag i 8 klasse i morra :)

 

edit: du kommer sikkert til å slå i bordet med at du er 86, men det er noe som heter mental alder og den er ikke veldig godt utviklet hos deg :)

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
jo, du prøver å påstå at jeg har kura når jeg ikke har gjort det, og at folk som tar aas blir dumme pga at jeg hadde en trykkleif eller 2, men som sagt bryr jeg meg ikke om meningen til mindreverdige personer som deg som er så smålige og trangsynte. Så ha en koslig dag i 8 klasse i morra :)

 

edit: du kommer sikkert til å slå i bordet med at du er 86, men det er noe som heter mental alder og den er ikke veldig godt utviklet hos deg :)

 

Innlegget ditt slår bare tilbake på deg selv...

Lenke til kommentar

Det med bol som med annen dop, litt en gang eller to kan gå bra men for mye og du får problemer.

Tror det er forsket for lite på langtids effekten av steroider på kroppen. Om man følger med på bodybuilder fronten vil man se at det er en del av gutta som dør unge, som regel av sykdommer framprovosert av dop bruken. Har man arvelige sykdomer i familien bør man ikke bole da det er stor sjangs for at latente sykdommer presses fram når man belaster kroppen slik du gjør med boling.

 

Å bole seg er noe man bør vurdere nøye, etter min mening bør man ha trent minst ett år før man boler, da er kroppen allerede trent, og du vil få bedre resultater, og sener og ledd er mer parat på at du får unormal vekst. Man bør gjøre litt research på hvilke stoffer som kan gi deg og din kroppstype best resultat.

 

Har sett alt for mange sommerbolere, som trener 2-3 månder på våren/sommeren for å se bra ut på stranden, men slutter når man må kle på seg igjen om høsten. De ser stort sett lite pudding ut eller de blir småfeite når de stopper å trene.(men spiser like mye som om de trente)

Lenke til kommentar

Se Bigger Stronger Faster*.

 

"In America, we define ourselves in the superlative: we are the biggest, strongest, fastest country in the world. Is it any wonder that so many of our heroes are on performance enhancing drugs? Director Christopher Bell explores America's win-at-all-cost culture by examining how his two brothers became members of the steroid-subculture in an effort to realize their American dream." Written by BSF Film

Endret av Frank2004
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...