SmartiX Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hei. Jeg er ikke sikker om jeg legger den emnen på riktig sted,men tror den tilhører her. Saken er at når jeg er på Internett på Mozilla firefox 3 og jeg skal f.eks lese manga på en forum der spoilere kommer på japansk, så klarer jeg ikke se de bokstavene .. Hvis jeg skal f.eks kopiere de bokstavene og skal oversette de på nette til engelsk så går ikke det siden man kan ikke se bokstavene,men istedenfor så er det en liten firkant som inneholder 2-4 tall eller noen bokstaver med tall ... Har prøvd gå på verktøy>insstillinger>innhold>språk og velge japansk der,men alikevel jeg kan kun se de firkantene og ikke bokstavene. Noen som kan jelpe meg her? Takk for alle forsalg
Skagen Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
SmartiX Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hei.jeg prøvde det men det funker ikke . Når jeg er på den siden her så klarer jeg ikke se de bokstavene onkli,bare sånn firkanter. Noen som vet om det ? Takk på forhånd Endret 8. oktober 2008 av SmartiX
hernil Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kan se dem uten problemer, rart. Har ingen andre forslag egentlig.
SmartiX Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kan se dem uten problemer, rart. Har ingen andre forslag egentlig. Ja det er rart.når jeg er på bibleoteket så kan jeg se de uten problmer,men her på pcen så klarer ikke mozilla lese de .Så ser de ikke
arthoz Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Har du installert japansk da? (Control Panel -> Regional and Language Options -> Languages -> Install files for East Asian languages)
SmartiX Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Har du installert japansk da? (Control Panel -> Regional and Language Options -> Languages -> Install files for East Asian languages) Jepp gjordet det nå.Alt funker bra.Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå