Gå til innhold

Wallpaper konkurranse for hw.no/tek.no (avlyst..)


Anbefalte innlegg

Det er mange nettsider som kjører konkurranser når det gjelder wallpapers der brukerne benytter sin kreativitet.

Jeg tror ikke dette noen gang har blitt gjennomført blant tek.no/hw.no eller noen av søstersidene så jeg lurer på hvordan stemningen er for nettopp slik en konkurranse, om det er noen som har lyst til å prøve seg på noe slikt.

 

Det sitter så utrolig mye kompetente folk rundt om kring i dette landet og det en litt skam at dere ikke får mere oppmerksomhet en det dere gjør og det er noe en har lyst til å rette litt på.

Så spørsmålet er egentlig, er dette noe dere kunne ha tenkt dere til å få istand?

Skal en begrense konkurransen til bare hw.no eller skal en ha en felles konkurranse der det kan lages bakgrunnsbilder av alle søstersiden (akam.no, amobil, gamer.no, kulturo osv) eller skal en begrense dette til hw.no/tek.no primært?

 

Idèen kom etter Etter denne tråden og jeg klarte å finne fram til hw.no logoen i god oppløsning og der 'Programvare' etterlyste bakgrunnsbilder.

 

Hiver opp samme pakken med logoen i god oppløsning så kan dere som har litt mere peiling på det hive dere i gang med deres magi:

hwlogo.tar.gz

 

Oppdatering 16.Nov.2008:

Ser ut som idèen falt i smak videre i systemet og en premie er herved lovet.

Konkuransen blir kun gjeldene for hardware.no og tek.no

 

Bidrag:Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

teletubbiekid:

teletubbiekidHW_Wallpaper.jpg

Goggen90:

Goggen90hw.jpg

Andrs:

Andrshw_wallpaper_copy.jpg

Milanjo:

Milanjohwwp.jpg

TrueNo:

TrueNoHardware_2.jpg

Famen:

Famenhw_logo2.png

Programvare:

Programvarespesiell.png

Programvaremed_effekt.png

Programvaretekstur.png

Thappaz:

hw_wp_utkast1_stor.jpg

scorpier:

scorpierHw_logo.jpg

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utloves det premie for vinneren skal jeg bli med. Jeg tror også det ville hjulpet til å fremme forslaget. Jeg ser for meg noe litt mer omfattende med avstemninger, kanskje en artikkel eller to og premieutdeling for at dette skal ta skikkelig av og nok brukere kaster seg på. Et tegnebrett, en skjerm, relevant programvare eller noe annet spenstig kunne jo blitt utlovet til vinneren. Men da hadde det kanskje vert like greit å investere i noe profesjonelt å fått utarbeidet noe skikkelig for pengene.. :p

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Utloves det premie for vinneren skal jeg bli med. Jeg tror også det ville hjulpet til å fremme forslaget. Jeg ser for meg noe litt mer omfattende med avstemninger, kanskje en artikkel eller to og premieutdeling for at dette skal ta skikkelig av og nok brukere kaster seg på. Et tegnebrett, en skjerm, relevant programvare eller noe annet spenstig kunne jo blitt utlovet til vinneren. Men da hadde det kanskje vert like greit å investere i noe profesjonelt å fått utarbeidet noe skikkelig for pengene.. :p

Premie skal selvsagt anskaffes.

Nøyaktig hva premien er kan jeg ikke si noe om pr dags dato men det skal en få ordnet.

 

Jeg foreslår en tek eller hw.no t-skjorte til vinneren!
Tror ikke det er lagret tek.no tskjorter faktisk.

Men du kan jo få en godt brukt hardware.no tskjorte av meg? ;)

Lenke til kommentar
Utloves det premie for vinneren skal jeg bli med. Jeg tror også det ville hjulpet til å fremme forslaget. Jeg ser for meg noe litt mer omfattende med avstemninger, kanskje en artikkel eller to og premieutdeling for at dette skal ta skikkelig av og nok brukere kaster seg på. Et tegnebrett, en skjerm, relevant programvare eller noe annet spenstig kunne jo blitt utlovet til vinneren. Men da hadde det kanskje vert like greit å investere i noe profesjonelt å fått utarbeidet noe skikkelig for pengene.. :p

Premie skal selvsagt anskaffes.

Nøyaktig hva premien er kan jeg ikke si noe om pr dags dato men det skal en få ordnet.

 

Jeg foreslår en tek eller hw.no t-skjorte til vinneren!
Tror ikke det er lagret tek.no tskjorter faktisk.

Men du kan jo få en godt brukt hardware.no tskjorte av meg? ;)

 

srsly? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...