Gå til innhold

Installasjon av skjermkort driver


heimnes

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har Nvidia gforce xfx 260 GTX skjermkort installert. Også skal jeg innstallere den nye driveren til kortet fordi grafikken i for eks crysis blir ikke bra i det hele tatt. Alt unntatt armene og våpenet. For eks så må jeg helt oppi bilen for at detaljene på den skal synes, trær og busker gress o.l dukker plutselig bare opp da jeg er nærme den. Noen info om hvordan jeg kan evt fikse det? Eller er bare kortet så dårlig?

 

Og da jeg skal innstallere, så skjer en feil hver gang i starten. Innstallasjonen ble ferdig, men det står at ingenmaskinvare ble innstallert. Og jeg prøvde mange ganger, men det kom alltid det samme, og nå plutselig så tror programmet som starter innstallasjonen av driveren at jeg ikke lenger har 32bits vista. Det står at programmet har funnet ut at jeg ikke kjører 32bits vista og at den bare er for det. Men jeg har jo 32 bits vista! Hjelp meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz, BOXED w/fan

Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS, 140mm Fan, 8xSATA, SLI

Asus P5N-D, nForce-750i SLI, Socket-775, ATX,Firewire,GbLAN,DDR2, 2xPCI-Ex(2.0)16

Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB Kit w/two CL5 2GB Dimm's, E.P.P and DHX

BenQ 24" LCD G2400WD TCO03 Black 1920x1200,2ms,4000:1,VGA/DVI/HDMI

 

Det er det viktigste. Men srtest.com sier også at grafikk kortet er det som "ligger dårligst" ann av det jeg har i pcen også, til å kjøre det. Svarte litt sent men håper dere kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...