Gå til innhold

Tollgrense 200 - inkludert frakt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, betaler en skatt på frakten.

 

har vært 200kr i 35 år nå. ikke skal de grådige svina gjøre noe med det, til tross for revurderinger, mener det skader detalj handelen, vel snart så er hele verden i dass pga bush og co. who knows, men 200kr ikke 201kr engang på 35 år, fy faen kunne skutt dem med pepper hele gjengen.

Lenke til kommentar

Har et problem. Det har kommet en ufortollet sending hvor innholdet er 5 stk. helt nye nintendo 64, sendt som en gave fra amerika. Saken er den at disse gikk veldig billig i en auksjon, faktisk rett under 1000 kr.

 

Nå har jeg fått dette tilsynelatende sjebnesvangre brev fra posten norge og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, siden disse fem, nye, nintendoene sikkert har en verdi på minst det dobbelte i vanlig butikk.

 

Det går sikkert greit om jeg bare forklarer saken for tollerne men tenkte det kunne være lurt å få noen synspunkter på saken. Jeg kan helt sikkert, med litt om og men, få tak i kvittering fra min onkel i Amerika oxo.

 

På hvilken måte bør jeg ta denne saken? Takker for innspill.

Lenke til kommentar
Har et problem. Det har kommet en ufortollet sending hvor innholdet er 5 stk. helt nye nintendo 64, sendt som en gave fra amerika. Saken er den at disse gikk veldig billig i en auksjon, faktisk rett under 1000 kr.

 

Nå har jeg fått dette tilsynelatende sjebnesvangre brev fra posten norge og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, siden disse fem, nye, nintendoene sikkert har en verdi på minst det dobbelte i vanlig butikk.

 

Det går sikkert greit om jeg bare forklarer saken for tollerne men tenkte det kunne være lurt å få noen synspunkter på saken. Jeg kan helt sikkert, med litt om og men, få tak i kvittering fra min onkel i Amerika oxo.

 

På hvilken måte bør jeg ta denne saken? Takker for innspill.

 

mener å ha hørt du kan få verdier inntill 1000kr så lenge det er gave, kan jo si at dem må moddes for å kunne brukes i Norge og at det er en veldig dyr operasjon els bs like that.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...