Gå til innhold

Warhammer Online: SPm anngående spillet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har sett litt på WAR og begynner og bli intressert.. Men jeg har et par spm som jeg håper neon kan svare på..

Hvordan er Craftinga.. Ser egentlig ikke så utrolig spennede ut da det virker som om du kun kan lage potions (og lignende) og Talismaner.. Har alltid likt crafting i MMO's.

Hva med bygninger og slikt? Kan guildet kjøpe bygninger, kan en ha et privat hus..

Er det kun fighting? Har veldig intrykk av at det kun dreier seg om fighting, noe jeg synes gjorde AOC ganske kjedelig. Mangla muligheter for en økonomi som gikk på sosiale grep, fks crafting, loot eller happeninger.

Håper noen tar seg tid til å svare :)

Takker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Craftingen er generelt kjedelig. Kan som du sier kun lage potions og talismaner.

Det finnes ingen guild byer, eller private hus. Når det gjelder økonomien er jeg usikker. Det er fortsatt for tidlig å si mener jeg.

Skrevet

Når guild når rank 14 kan de claime et keep som sitt eget. Koster en del å beholde det, og jeg er ikke sikker på hvilke fordeler det gir. Men jeg regner med at det er noen.

Første guild på min server som nådde rank 14 og fikk seg et keep :

http://www.warhammeralliance.com/forums/sh...ad.php?t=127994

Crafting er dårlig, men blir vel kanskje bedre. Vet ikke om mange som bruker mye tid på dette, alle jeg kjenner skipper det enn så lenge :) (men det finnes jo folk som gidder så det er vel mulig)

I hovedstadene har du en guildtavern, eller hva du har lyst til å kalle den. the Viper Pit heter den for destruction, og der kan du kjøpe renown gear, crafting gear, og sikkert enda mere greier ettersom guildet får rank. Sjekk her :

http://wardojo.warhammerblogs.com/2008/09/...-the-viper-pit/

Skrevet (endret)

Crafting blir utvilsomt fikset på etterhvert, for det er rimelig ubrukelig akkurat nå.

Mythic co founder/Lead Designer forklarer idéen bak crafting i WAR

Part 1

Part 2

[edit: M - y - t - h- i - c, rettskriving is a bitch]

Endret av Rata101
Skrevet

Crafting i warhammer er nok ikke det helt store for tiden. Jeg savner også det å ha et eget hus slik som i everquest hvor jeg var carpenter, men jeg koser meg likevel med å lage portions nå og da og håper det med tiden vil bli flere valgmuligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...