DeadEmotion Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Arild_Banankake: Må si du har knall musikksmak! Du kan jo sjekke ut Insomnium, om du ikke allerede har gjort det da... Har ikke hørt så mye selv utover "Since The Day It All Came Down"-albummet, men liker i hvert fall det jævlig godt. Har også nyeste albummet i CD-hylla... Har bare hørt gjennom det et par ganger enda, men det høres ut til å være et bra album det også... Kan bl.a anbefale Bereavement, som er en fengende, melodisk melodeath-låt med et svært vakkert innledningsparti... Sjekk ut "Under The Plaintive sky" om du er på jakt etter mer rolige, melankolske og doominspirerte låter innen genren... Dark Lunacy er også verdt å sjekke ut. De er et italiensk gothic/melodic death metal band inspirert av klassisk musikk. Har mange catchy melodier.
michael691 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Arild_Banankake: Må si du har knall musikksmak! Du kan jo sjekke ut Insomnium, om du ikke allerede har gjort det da... Har ikke hørt så mye selv utover "Since The Day It All Came Down"-albummet, men liker i hvert fall det jævlig godt. Har også nyeste albummet i CD-hylla... Har bare hørt gjennom det et par ganger enda, men det høres ut til å være et bra album det også... Kan bl.a anbefale Bereavement, som er en fengende, melodisk melodeath-låt med et svært vakkert innledningsparti... Sjekk ut "Under The Plaintive sky" om du er på jakt etter mer rolige, melankolske og doominspirerte låter innen genren... Dark Lunacy er også verdt å sjekke ut. De er et italiensk gothic/melodic death metal band inspirert av klassisk musikk. Har mange catchy melodier. Takk! Insomnium likte jeg faktisk. Update av ønske* Hah. Melodic med ''love'' lyrics. Som Norther - Omen, Nothing osv. De er så fine Skal sjekke ut de andre banda i tidligere posts Edit: Mortal Share fra Insomnium var jævli digg! Last.Fm hvis noen vil adde meg Endret 8. oktober 2008 av Arild_Banankake
privinius Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ville nok sjekket ut "Kissing the shadows", "Mask of sanity" og "Living dead beat" fra Children of bodom.
michael691 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Jeg ville nok sjekket ut"Kissing the shadows", "Mask of sanity" og "Living dead beat" fra Children of bodom. Jeg har vært Bodom fan i 3 år Har hørt alle sangene. ^^ Men nice try. (ikke frekkt eller sarkastisk ment)
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Hva med InFlames da? De er riktignok fra Sverige de også, men veldig bra.
2ore Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Scar Symmetry, Soilwork eller Mercenary kanskje?
Molotovcocktail Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 In Flames - Goliaths Disarm Their Davids
Keldon Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Første låta som kommer til hodet mitt er The Lesser Faith av Dark Tranquillity.
a-z Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Character og Fiction av Dark Tranquillity er å anbefale. Liker sangene The Endless Feed, Am I 1?, My Negation, The Lesser Faith, Icipher og Misery's Crown. Stabbing The Drama av Soilwork er også verdt å høre på.
Kverulantus Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Sjekk ut Hypocrisy. "Eraser" er en utrolig digg sang. Hørte den på youtube, noe som førte til kjærlighet ved første tone. Noe som igjen første til download av diskografien, som også igjen førte til kjøp av diskografi. Ble dyrt=) Bortimot og rundt 2 500 kr:) Er 17 eller 19 cd'er Legger med en video jeg Se filmen hos Youtube Endret 13. oktober 2008 av Ghraag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå