Gå til innhold

Har muskelen revnet?


Anbefalte innlegg

Hei på treninga i dag trente jeg triceps på DENNE måten.

 

Jeg er rimelig lett av meg, så jeg må stå ganske foroverbøyd og bruke magen for å holde igjen. Kjente at det tok godt i magen i tilleg til triceps. På det siste settet kjentes det ut som om noe revnet på høyre side i magen. Det gjorde ikke vondt, men jeg stoppet med en gang. Nå en 10 timer etterpå kjennes det varmt og litt ømt ut men fortsatt ikke direkte vondt. Hva kan ha skjedd. :blink: Har aldri opplevd dette før.

Endret av Softneck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du må stå altfor fremoverbøyd så ta heller av noen kg, får ikke full kontakt med musklen om man bare tenker at man skal løfte "mye" for å imponere fjortizz kameratene sine...

 

hadde du sliti av musklen så hadde du nok merka det,

 

http://www.iform.no/pub/art.php?id=795 sånn ser det ut når du sliter av triecpsen, og regner med magen din ikke hadde sett ut i det hele tatt om du hadde revnet muskelen

Lenke til kommentar

Dårlig med fjortiskamerater ja. Trener tidlig på formiddagen med lite "publikum" 27 år by the way. Mener ihvertfall selv at jeg tar 12-13 (tunge) kontrollerte reps...

 

Var nok bare falsk alarm. Kjenner nesten ingenting i dag. Mulig jeg bare strakk noe, har ihvertfall aldri kjent noe lignende før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...