Gå til innhold

Tips til ny hjemmekinoreceiver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville tatt en titt på Arcam AVR 300. Helt nydelig på musikk i tilleg til at den er veldig god i hjemmekino. Liker og veldig godt designet, men det blir jo veldig personlig. :) Kan kanskje være litt "tørr" i lyden, men viss du kjøper Dali så får du greit med "farge" der så det burde bli en god match.

 

Leita kjapt men fant ingen som solgte den.. Såg klubben hadde Arcam nå, men ingen recivere. Uansett mulig å få tak i brukt på enten AVforum eller Hifisentralen.

 

Husk og at når du beveger deg opp i denne prisklassa så burde det være mulig å få lånt med seg utstyr hjem en helg eller noe for å teste ut. Veldig greit å få høre de forskjellige komponentene med ditt eget utstyr i ditt eget rom.

 

 

Litt offtopic, men jeg har ganske dårlige erfaringer med både NAD og Klubben. Så personlig hadde jeg holdt meg unna begge to. Det går på kvalitet på Nad å kundebehandling i klubben.

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Pioneer VSX-LX70 koster rundt 12000,- og skal være meget bra. Yamaha RX-V3800 får du til rundt 14000,-.

Det som virkelig hadde vært tingen, nå som du først skal slå deg løs, hadde vært Yamaha DSP-Z7 til 25000,-! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...