Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden):

Vi elsker rå løk.🧅🧅😋😋🥰🥰

Det klarer jeg ikke og skjønne at dere klarer. Jaja, dere om det. 🤔🤨 Jeg personlig har aldri klart og venne meg til smak konsistensen til vanlig løk. Men purreløk, hvitløk og vårløk klarer jeg og spise rå med ingen problemer.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden):

Det klarer jeg ikke og skjønne at dere klarer. Jaja, dere om det. 🤔🤨 Jeg personlig har aldri klart og venne meg til smak konsistensen til vanlig løk. Men purreløk, hvitløk og vårløk klarer jeg og spise rå med ingen problemer.

Vi liker rødløk bedre enn vanligløk men vi spiser begge rå uten problemer.:yes::yes:

Skrevet
Sviskepott skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri sett eller hørt slik en drittsang noen sinne. *sjokkert* 🤯

Den er fra et spill som heter Conker's Bad Fur Day, men jeg har verken ikke spilt det spillet eller har det. Men The Great Mighty Poo er faktisk ganske kjent sang i gaming verden. :yes:🎮🙃
BFD.jpeg.dd10d7f105b1c84a4080264d83570885.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg holder nok ikke til der, men har trukket meg videre ut gjennom jungelen og har funnet en liten bukt
og en strand, helt alene og med en bungalow kun for meg selv. :) Løkki mi! 

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Høres bra ut det. :) Tror jeg er veldig huslig i dag, for jeg begynner å sette opp en handleliste over alle slike ting en trenger for å bake brød med. Kjenner at det har vært en lang periode med kjøpebrød nå og hjemmelaget er det mere mat i når jeg lager dem. 

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg bruker glutenfritt brød pga. glutensensitivitet, jeg kjøper og det er ikke akkurat billig dessverre, men sånn er det med glutenfritt.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...