Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Det handler om smaken i munnen medisinene forandrer smak noen ganger smaker dritt noen ganger smaker himmelsk da sånn er nå nei ikke ok bare litt ok Cassidy Tvillingene forstår du har fortalt det før, det er vel det samme med Cola også da??🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår du har fortalt det før, det er vel det samme med Cola også da??🥰🥰 Den hekta ja den smaken er hekta på dessverre da jeg våkna opp var trøtt da veldig HELP med burn da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Den hekta ja den smaken er hekta på dessverre da jeg våkna opp var trøtt da veldig HELP med burn da Cassidy Tvillingene har ikke drukket energidrikk på veldig lenge nå vi.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Drikker drakk det i dag sovna nesten plagsomt ja Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Drikker drakk det i dag sovna nesten plagsomt ja Her får du klemmer fra dine to gode venner Cassidy Tvillingene.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Her får du klemmer fra dine to gode venner Cassidy Tvillingene.🥰🥰♥️♥️ Takk takk tusen takk 🥰🥰❤️🥰🥰🥰❤️🥰🥰🥰❤️🥰🥰🥰❤️🥰🥰🥰❤️🥰🥰 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Takk takk tusen takk 🥰🥰❤️🥰🥰🥰❤️🥰🥰🥰❤️🥰🥰🥰❤️🥰🥰🥰❤️🥰🥰 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april ROCK AND ROLL ALL NIGHT 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra for det vi. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 timer siden): ♥️♥️ Ja og Cassidy Tvillingene liker godt å prate med @Trippelure og @Maskinfører og alle våre andre forumvenner her.♥️♥️ Helt enig 🥳 jeg liker også godt å snakke med meg selv 🤣🤣🤣 Og alle dere andre koselige folk 😉🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (53 minutter siden): Helt enig 🥳 jeg liker også godt å snakke med meg selv 🤣🤣🤣 Og alle dere andre koselige folk 😉🐶🥰 Cassidy Tvillingene tenker at det kan være lur å snakke med seg selv av og til, for da får man det svaret som man ønsker.🤣🤣 Vi to har sluppet det for vi har alltid hatt hverandre å snakke med, og det har vi fortsatt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at det kan være lur å snakke med seg selv av og til, for da får man det svaret som man ønsker.🤣🤣 Vi to har sluppet det for vi har alltid hatt hverandre å snakke med, og det har vi fortsatt.🥰🥰 Helt enig🥳 jeg elsker å snakke med meg selv. Jeg får både de svarene jeg ønsker og trenger, samtidig som jeg får klarere tanker 🤣🤣🤣🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Helt enig🥳 jeg elsker å snakke med meg selv. Jeg får både de svarene jeg ønsker og trenger, samtidig som jeg får klarere tanker 🤣🤣🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er viktig, men vi snakker alltid med hverandre. Men vi blir både mer klokere samtidig som vi mer surrete.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig, men vi snakker alltid med hverandre. Men vi blir både mer klokere samtidig som vi mer surrete.🤣🤣🥰🥰 Litt av begge deler er vel bare bra, da holder man seg i balanse og det er viktig vet dere🤣🤣🤣😉🐶🥰👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (8 minutter siden): Litt av begge deler er vel bare bra, da holder man seg i balanse og det er viktig vet dere🤣🤣🤣😉🐶🥰👍 Cassidy Tvillingene er så hjertens enige.🤣🤣🥰🥰👍👍♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er så hjertens enige.🤣🤣🥰🥰👍👍♥️♥️ Enighetsgjengen 🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Enighetsgjengen 🥳 Cassidy Tvillingene Megadigger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Megadigger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩♥️♥️ Helt enig 🤪😆🤩🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig 🤪😆🤩🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april WooHooWooHooHooooooooooo 🥳 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå