Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene forstår du har fortalt det før, det er vel det samme med Cola også da??🥰🥰

Den hekta ja den smaken er hekta på dessverre da jeg våkna opp var trøtt da veldig HELP med burn da

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (53 minutter siden):

Helt enig 🥳 jeg liker også godt å snakke med meg selv 🤣🤣🤣 Og alle dere andre koselige folk 😉🐶🥰

Cassidy Tvillingene tenker at det kan være lur å snakke med seg selv av og til, for da får man det svaret som man ønsker.🤣🤣 Vi to har sluppet det for vi har alltid hatt hverandre å snakke med, og det har vi fortsatt.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tenker at det kan være lur å snakke med seg selv av og til, for da får man det svaret som man ønsker.🤣🤣 Vi to har sluppet det for vi har alltid hatt hverandre å snakke med, og det har vi fortsatt.🥰🥰

Helt enig🥳 jeg elsker å snakke med meg selv. Jeg får både de svarene jeg ønsker og trenger, samtidig som jeg får klarere tanker 🤣🤣🤣🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Helt enig🥳 jeg elsker å snakke med meg selv. Jeg får både de svarene jeg ønsker og trenger, samtidig som jeg får klarere tanker 🤣🤣🤣🐶🥰

Cassidy Tvillingene synes at det er viktig, men vi snakker alltid med hverandre. Men vi blir både mer klokere samtidig som vi mer surrete.🤣🤣🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er viktig, men vi snakker alltid med hverandre. Men vi blir både mer klokere samtidig som vi mer surrete.🤣🤣🥰🥰

Litt av begge deler er vel bare bra, da holder man seg i balanse og det er viktig vet dere🤣🤣🤣😉🐶🥰👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...