Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Eg har det bra eg e fornøyd og gla' 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Cassidy Tvillingene er yoghurtsultne i kveld.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Jeg liker å leke på lekeplassen 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april @Trippelure skal vi leke Spoiler Husk ta med hunden din du 👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Trippelure skal vi leke Vis skjult innhold Husk ta med hunden din du 👍 Valpen er alltid med på lekeplassen 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Haba haba haba, haba haba haba, oh yeah! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Cassidy Tvillingene har akkurat drukket hver vår kopp med te nå.🍵🍵😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april (endret) Jeg liker ikke te, for det meste, spesielt ikke Earl Grey Endret 9. april av N-4K0 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Jeg elsker earl grey, det er min favoritt av sorte teer, men jeg drikker det nesten aldri for jeg drikker helst hvit te og urtete, og kaffe da 😁 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april N-4K0 skrev (2 timer siden): Haba haba haba, haba haba haba, oh yeah! Er det er rocketroll her...? 🤔 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Er det er rocketroll her...? 🤔 Det lurer Cassidy Tvillingene også på.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (8 minutter siden): Jeg elsker earl grey Earl Grey er på min topp 4 av det verste jeg noen gang har smakt, jeg hadde ansett det som en form for tortur hvis jeg ble tvunget til å drikke kun Earl Grey. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Earl Grey er på min topp 4 av det verste jeg noen gang har smakt, jeg hadde ansett det som en form for tortur hvis jeg ble tvunget til å drikke kun Earl Grey. Da blir det mer earl grey på meg da 🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Cassidy Tvillingene liker best Irish Green Breakfast Tea vi.😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Innom en liten tur. Tenker på dere, men har litt å gjøre her ute i den virkelige virkeligheten og derfor blir jeg sliten og har ikke krefter til mye nettliv, men det kommer tilbake. Klem til samtlige og på gjensyn veldig snart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Har vært frustrert på mobiltelefonen min i dag. Har vært på Elkjøp og opprettet fingeravtrykk sikkerhet på den. Dem sa ingenting om jeg måtte bruke sikkerhets koden etter om restart, og igjen jeg spurte ikke. Viste ingenting om det. Litt begges feil der ja. 😌😌 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Sviskepott skrev (2 timer siden): Innom en liten tur. Tenker på dere, men har litt å gjøre her ute i den virkelige virkeligheten og derfor blir jeg sliten og har ikke krefter til mye nettliv, men det kommer tilbake. Klem til samtlige og på gjensyn veldig snart. Cassidy Tvillingene er veldig glade for å se deg her nå, vi savner deg her vår gode venn @Sviskepott♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Det er alltid hyggelig å se Pott på forumet Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå